quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:35 schreef TinToR het volgende:
[..]
Ik heb de tweakers tutorial gebruikt, en na wat gepruts heb ik nu XP pro + Office 2003 op mijn 900 en het draait allemaal best redelijk.
Overigens moet de OS installation op finish staan in de bios voor deze methode.
Ja, en DAT was dus juist niet de bedoeling. Ik heb een tutorial gevonden waarbij je de SSD juist ff helemaal uitzet en dan XP op een externe HD kan zetten, zodat hij daarvan kan booten.quote:Verwijder alle, echte alle partitites, dus ook de BIOS partitie, partities op de SSD
Staat er aan de linkerkant.quote:You can find the account activation code at the lower right corner of the "Eee PC user manual" in the Eee PC box .
Ja, kijk jij even op die van jou danquote:
Sja, nu is het onbereikbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik las in zoeen tweakers topic dat het wel retetraag is.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:28 schreef veldmuis het volgende:
De Asus site doet het altijd slecht. Heb je het in IE geprobeerd?
Als je kan solderenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo, kom net terug uit de winkel. Heb een 901 aangeschaft met mobiel internet van kpn.
Wel geinig dingetjeis die ssd nog uit te breiden eigenlijk?
Is ie ook op voorraadquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef veldmuis het volgende:
De 1000HD is nu 399 bij de BCC. Aardig goedkoop.
Geen idee. Bel de winkel bij jou in de buurt.quote:
Ik heb er al 1quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee. Bel de winkel bij jou in de buurt.
Ik twijfel trouwens nu tussen de 1000H en de MSI Wind. Die wind ziet er mooier uit.
op mijn mobiel zelf is de snelheid redelijk acceptabel. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om op mijn eeePC te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef rene90 het volgende:
Ben ik ook zeer benieuwd naar haha, hoewel de snelheid misschien enorm bagger zal zijn, maar toch.
HSDPA? Ik heb zelf UMTS, dus opzich ja, de pagina's laden nog redelijk goed te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef sanger het volgende:
[..]
op mijn mobiel zelf is de snelheid redelijk acceptabel. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om op mijn eeePC te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |