Is dat dat kleine zaakje aan het water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
Hoeveel gitaren heb jij überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
Ik ga straks mijn 7-snaar weer even naar de maker brengen, die schakelaar wordt steeds erger en da's behoorlijk irritant. Moet ik maar even een tijdje op een andere gitaar spelen
Ja dat café jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat dat kleine zaakje aan het water?
Weet trouwens weer hoe dat cafe heet. Het is "bierhuis De Klomp", dus waarschijnlijk had je uiteindelijk wel de goede in gedachte..
.
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen cameraquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:57 schreef Witchfynder het volgende:
En dan willen we filmpjes zien van jou op die gitaar die Dragonforceoïde aan het werk is! (met kleren aan aub).
dank je dribbelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
Vraag je de persoon die jullie clips heeft gemaakt om hulp.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen camera
Er zit een brug en middel in, ipv brug en nek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zitten die elementen vaag dicht op elkaar joh
Ergens in oktober.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed. En dan doorsturen?
Wanneer is die dude jarig? Haast mee?
hooguit mijn zusje, verder nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Jawohl
Moet jij nog wat gesloopt hebben?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
Heeft die ook nooit een shirt aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft die ook nooit een shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |