Uit z'n band waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Lol, hoezo aan jouw gitarist?
Klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
damn, witch, ga eens slapen, het is nog veel te vroeg!
tja... het is dat ik geen koffie lust...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ben nu al op mijn werk aan de cappuccino.
.
Wat bij mij op het werk doorgaat voor cappucino werkt ook altijd wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ben nu al op mijn werk aan de cappuccino.
.
Op mijn vorige werk ook niet, terwijl ze wel een DE-machine hadden. Hier ook, maar is heerlijk. Ik kan alleen de chococafe en wiener melange niet aanraden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat bij mij op het werk doorgaat voor cappucino werkt ook altijd wel.
Het is alleen niet echt heel lekker
tja, als het meezit ga ik dat maandag dus wel doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef Witchfynder het volgende:
Wij allemaal denk ik, Ares. Nou ja, in mijn geval een nieuwe bas.
.
Ik ben vanochtend opgestaan met Crimson Glory. Zo, daar word je wel lekker wakker van..
Welke ga je halen/proberen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, als het meezit ga ik dat maandag dus wel doen
die is nog niet iets te duur, maar dat wordt 1 van de volgende (heb er naast deze nog 3 op het verlanglijstje staan)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Cynic het volgende:
Da's een erg leuke plank
Geen Bo-el eerst dus?
In Duitsland zitten een aantal winkels die die dingen altijd op voorraad hebben geloof ik. En die zijn vaak ook net wat goedkoper.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gehoord dat die Schecters echt klote leverbaar zijn. Ken een meid die zo'n zevensnarige wilde bestellen bij Groove Factory, maar die konden niet leveren, want ze konden er niet aan komen. Raar vind ik zoiets van die merken... Zelfde had ik met die Ashdown cab.
Ik kijk meestal even op de Duitse Ebay. Weet niet of hij er nu tussen staat, maar ze hebben wel redelijk wat Schecters.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
jup, maar het blijft zoeken, binnen nederland is het nog lastiger...
welk adresje heb jij zo mogelijk nog voorme cynic?
Jan Morien in Delft doet ook Schecterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
jup, maar het blijft zoeken, binnen nederland is het nog lastiger...
welk adresje heb jij zo mogelijk nog voorme cynic?
Is dat dat kleine zaakje aan het water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
Hoeveel gitaren heb jij überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
Ik ga straks mijn 7-snaar weer even naar de maker brengen, die schakelaar wordt steeds erger en da's behoorlijk irritant. Moet ik maar even een tijdje op een andere gitaar spelen
Ja dat café jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat dat kleine zaakje aan het water?
Weet trouwens weer hoe dat cafe heet. Het is "bierhuis De Klomp", dus waarschijnlijk had je uiteindelijk wel de goede in gedachte..
.
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen cameraquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:57 schreef Witchfynder het volgende:
En dan willen we filmpjes zien van jou op die gitaar die Dragonforceoïde aan het werk is! (met kleren aan aub).
dank je dribbelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |