Een twee euro munt, geven ze aan de roadie zodat die bier kan halen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
wat is dat muntje wat gitaristen steeds in hun handen hebben als ze gitaar spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Die moeten ze af en toe in de bassist stoppen als hij het weer eens niet doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
wat is dat muntje wat gitaristen steeds in hun handen hebben als ze gitaar spelen
Met mijn gesoleer hebben de meeste mensen er al na 10 sec genoeg van.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
na een minuut had ik wel genoeg van het gesoleer
Ik werk met automatische incasso.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die moeten ze af en toe in de bassist stoppen als hij het weer eens niet doet.
Wat onhandig, IDeal ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik werk met automatische incasso..
Ik vrees dat je het gewoon moet proberen, zo heel veel komen die GFS pickups hier nog niet voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand hier de GFS Crunchy PATs weleens geprobeerd?
Je klem zuipen, veel drugs gebruiken, en veel vrouwen neuken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb nog een probleem met solo's, ik ga heel erg ingespannen/boos kijken terwijl ik van het spelen erg geniet, kijk maar xD :
heeft iemand daar ook ervaring mee/ tips voor?
GFS is wel goede shitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
ach ja, ieder zo zijn eigen ding he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met mijn gesoleer hebben de meeste mensen er al na 10 sec genoeg van..
die niet , maar ik heb hier wle 2 setjes GFS single coils liggen, en ze klinken heel goed (voor het geld!!)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
zulke muziek vind ik ook erg tof, maar mastodon is gewoon brute mannen muziek!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
mastodonkut muziek, ik ga in november naar the 5 guitarists met o.a. Jan akkerman en Erwin java
Oh over de kwaliteit twijfel ik niet, maar meer over of het de goede keuze is. Ik denk er over na om onze gitarist met de SG een nieuw brugelement te geven names de band, want die kan beter. Hij heeft nog zijn stocks van Epiphone, maar die doen het zelfs op een Marshall buizenamp niet goed genoeg. Hij weet alleen niet waarmee hij ze moet vervangen, want hij kent die dingen niet en wil eigenlijk niet het uiterlijk van zijn gitaar veranderen (hij heeft nu ook goudkleurige elementen). Als dit ding cleaner, bruter en beter geschikt is voor metal dan wat hij heeft, zou het een tof cadeau zijn, zeker voor deze prijs.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
GFS is wel goede shit
Als dat verhaaltje wat er bij staat je aanspreekt, dan kan je het er wel op wagen, ze liegen daar niet.
Die heb ik ook nog een keer gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zulke muziek vind ik ook erg tof, maar mastodon is gewoon brute mannen muziek!
[ afbeelding ]
ook vet trouwens is dat ze op normale rock gitaren spelen! niet van die japanse dingetjes, gewoon die hard gibsons
Epiphone heeft geloof ik sowieso niet zulke beste stock-pickups. Als hij ze willen vervangen voor pickups die sowieso goed voor metal geschikt zijn dan kan ik de Dimarzio Evolution, Dimarzio Fred en de Seymour Duncan JB aanbevelen, want die heb ik zelf allemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh over de kwaliteit twijfel ik niet, maar meer over of het de goede keuze is. Ik denk er over na om onze gitarist met de SG een nieuw brugelement te geven names de band, want die kan beter. Hij heeft nog zijn stocks van Epiphone, maar die doen het zelfs op een Marshall buizenamp niet goed genoeg. Hij weet alleen niet waarmee hij ze moet vervangen, want hij kent die dingen niet en wil eigenlijk niet het uiterlijk van zijn gitaar veranderen (hij heeft nu ook goudkleurige elementen). Als dit ding cleaner, bruter en beter geschikt is voor metal dan wat hij heeft, zou het een tof cadeau zijn, zeker voor deze prijs.. Al helemaal omdat hij Patrick heet.
.
hij leest hier niet
Voor het geld, voor het geld...klinken ze goed of niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die niet , maar ik heb hier wle 2 setjes GFS single coils liggen, en ze klinken heel goed (voor het geld!!)
De JB is ook verkrijgbaar met zo'n kapje he? Dat zou wel ideaal zijn en met 5 man nog te betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Epiphone heeft geloof ik sowieso niet zulke beste stock-pickups. Als hij ze willen vervangen voor pickups die sowieso goed voor metal geschikt zijn dan kan ik de Dimarzio Evolution, Dimarzio Fred en de Seymour Duncan JB aanbevelen, want die heb ik zelf allemaal.
Ja van die dure dingen zijn vast beter hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor het geld, voor het geld...klinken ze goed of niet?.
Dat klopt, en kan iemand me vertellen wat GFS Crunchy PATs zijn? Ik weet wel pickuups maar wat is er dan zo speciaalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook vet trouwens is dat ze op normale rock gitaren spelen! niet van die japanse dingetjes, gewoon die hard gibsons
Volgens biedt Seymour Duncan zijn pickups aan in alle mogelijke variaties. Is het trouwens niet zo dat je dat kapje ook gewoon over de bestaande elementen kan plaatsen? Ik bedoel: het kapje maakt geen deel uit van de pickup, het element dat eronder zit is gewoon hetzelfde. Je zou er desnoods een knalroze JB in kunnen zetten. Volgens mij...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De JB is ook verkrijgbaar met zo'n kapje he? Dat zou wel ideaal zijn en met 5 man nog te betalen..
Nou, ze zijn van GFS en heten crunchy PAT.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dat klopt, en kan iemand me vertellen wat GFS Crunchy PATs zijn? Ik weet wel pickuups maar wat is er dan zo speciaal
Ja is dat zo? Zitten ze los? Hij heeft dat ding nooit open gehad dus geen idee. Dean weet dit vast wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens biedt Seymour Duncan zijn pickups aan in alle mogelijke variaties. Is het trouwens niet zo dat je dat kapje ook gewoon over de bestaande elementen kan plaatsen? Ik bedoel: het kapje maakt geen deel uit van de pickup, het element dat eronder zit is gewoon hetzelfde. Je zou er desnoods een knalroze JB in kunnen zetten. Volgens mij...
Wauw, hoe je een telecaster toch nog leuk krijgt.quote:Ohja, en mijn GFS Lil' Puncher klinkt ook behoorlijk prima voor metal!
Snel even een tamelijk nutteloos filmpje gemaakt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niks ruiger en mannelijker dan een goede ouderwetsche Les Paul natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik sloop morgen wel even een chrome covered element uit mijn SG uit elkaar. Speciaal voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |