Vooruit, dat neem ik terugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet je er toch maar eens wat beter naar gaan luisteren.
Wie is Erwin Java?
Oh, en Jan akkerman is een arrogante klootzak.
Moet je meer interessante stukken schrijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnxja je kan niet eindeloos door blijven gaan met een stuk he
Dit is nieuwe versie van het nummer weer hebben al redelijk wat aangepast en 1 van die ideeėn was om er een solo in te stoppen maar uiteindelijk toch niet gedaanwe wouden hem simpel en "kort" houden omdat de vorige versie nogal langdradig was met 4 minuten en veel van hetzelfde
Zo vaak zie ik jou hier ook nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo dames en heren,
Ik ben een paar dagen weg want ik ga met onze nieuwe feutjes op KAMP! Lekker zuur doen en didactisch verantwood bezig zijn!
Tot zondag!
Ach, zolang hij maar van die vette muziek maaktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
hij leest waarschijnlijk vaak mee, maar maakt weinig posts?
quote:
jij snapt emquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
hij leest waarschijnlijk vaak mee, maar maakt weinig posts?
Er is een groot verschil tussen simpel en saaiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En maar klagen dat je je muziek te simpel vond..
Porcupine Tree?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:53 schreef Cynic het volgende:
Er zijn ook zat bands die hele ingewikkelde maar saaie muziek maken
Somsquote:
Bier drinken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb nog een probleem met solo's, ik ga heel erg ingespannen/boos kijken terwijl ik van het spelen erg geniet, kijk maar xD :
heeft iemand daar ook ervaring mee/ tips voor?
Lol, dat heet een plectrum.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
wat is dat muntje wat gitaristen steeds in hun handen hebben als ze gitaar spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |