.52 normaal gesproken, ligt nu .56 op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?
Ik vind die bij die standaard 7 snarige setjes eigenlijk te dun, ik gebruik zelf een .62
Lastig spelen op een gebroken gitaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Moozze het volgende:
Ik speel ook gitaar
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lastig spelen op een gebroken gitaar
Offtopic:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:42 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Dillinger escape planquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
zolang je niet van 9/8 naar 8/8 naar 7/8 gaat valt het wel mee toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
wat is er mis met een homer ava?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:21 schreef Zotheid het volgende:
ENIKBENEROOKWEER :-)
Zal morgen ook eens even naar een gitaar ava zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |