Zoiets doe ik een weekje ofzo vantevoren ook nog wel eens bij een vakantie oid, al tel ik dan niet af hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef TC03 het volgende:
Subklacht: mensen die twintig jaar van tevoren gaan aftellen naar hun vakantie of iets anders waar ze naar uitkijken.
Of gewoon niet... vakantie is zwaar over-rated.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zoiets doe ik een weekje ofzo vantevoren ook nog wel eens bij een vakantie oid, al tel ik dan niet af hoor.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Of gewoon niet... vakantie is zwaar over-rated.
Ligt eraan waar je op vakantie gaat. Als jouw idee van vakantie is om met een tentje in Drenthe te gaan staan, sja...quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar ik krijg soms het gevoel dat mensen vakantie zien als een ontsnapping uit de sleur. Dat is toch best een verkeerde insteek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op vakantie gaat. Als jouw idee van vakantie is om met een tentje in Drenthe te gaan staan, sja...
Ja, thuiszitten in een kutland waar het heel juli en augustus non-stop regent en een beetje op FOK! rondhangen of je hele vakantie werken is de shit idd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:22 schreef Core2 het volgende:
Heb er een in m'n lijst die 14 dagen aftelt tot z'n verjaardag
domme opmerking!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hollywoodquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef afcajos het volgende:
Mijn msnnaam:
(B)-->>JoS<<--(B)Holly was wehr geweldig!!:D:D(L) Ofniet dan haha:P [oostenrijk 20-12-'08:D] Vertel me nou waar ik aan toe ben:$
Haha serieus?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef afcajos het volgende:
Mijn msnnaam:
(B)-->>JoS<<--(B)Holly was wehr geweldig!!:D:D(L) Ofniet dan haha:P [oostenrijk 20-12-'08:D] Vertel me nou waar ik aan toe ben:$
Hey Drenthe is tof heur!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op vakantie gaat. Als jouw idee van vakantie is om met een tentje in Drenthe te gaan staan, sja...
quote:
Ik dacht alquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee![]()
Al jarenlang enkel "jos" en afentoe: "wat een ziek weekend" oid
Hij liegt. Afcajos is leider van de mooiboysquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |