Ik snapte hem ook al nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Want je kan niet verhuizen als je een kut baan hebt?
Ik heb een toffe baan. Mijn vriendje gaat niet verhuizen voor een kutbaan. Dus ga ik ook niet verhuizen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Want je kan niet verhuizen als je een kut baan hebt?
Blablabla iets met een dagboekquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik heb een toffe baan. Mijn vriendje gaat niet verhuizen voor een kutbaan. Dus ga ik ook niet verhuizen.
Ik ga wel even schreeuwen in een tunneltje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
Blablabla iets met een dagboek
Jawel, maar deze is niet leuk, en dat is vrij stom. Het kost aardig wat tijd om te solliciteren namelijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Er zijn toch zeker wel meer banen in Rotterdam
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Post eens pics, misschien kan je wel bij mij wonen.
Vermoedelijk is kutbaan 2 nog kutter dan kutbaan 1.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
Waarom verruilt hij niet gewoon de ene kutbaan voor de andere?
My thoughts exactly.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
Waarom verruilt hij niet gewoon de ene kutbaan voor de andere?
Seksontzegging tot hij anders besluit is geen optie?quote:
Zo te zien is hij niet zo gek op jou en jij niet op hem omdat je het doet om te kunnen verhuizen.quote:
Hmm, nee. Dat is ook straf voor mij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:10 schreef Scherpkoekje het volgende:
Seksontzegging tot hij anders besluit is geen optie?
Nee, dan krijg ik van die serieuze adviezen van SPH-meisjes!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef reetveter het volgende:
--> R&P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |