Nee de TT klopt, laat het me uitleggen!
Ik was vandaag lekker aan het cruisen met de raampjes open en de radio op Veronica. Classic rock for life, jeweet! Tijdens het cruisen dwaalt mijn blik zoals altijd van links naar rechts en weer naar links in de hoop interessante straattaferelen gade te mogen slaan, zeker op een schone dag alsch deesch. Maar behalve de gebruikelijke junks, steekpartijen en ander zinloos geweld leek deze dag behoorlijk weinig op te gaan leveren.
Totdat, waarde lezers, ik vanuit mijn ooghoek een damesfiets zag met daarop gezeten een jong, blond, knap, in hockeykledij gestoken vrouwspersoon. Die in mijn richting fietste! En u weet wat dit betekent beste lezers: PUSSIBILITY!!! Oftewel, hockeyrokje + fiets = JAWEL!!!!
Maar nee, dit vrouwspersoon liet helaasch niets van haar vrouwelijkheid zien, ze wist met een behendig poezelig handje een en ander te goed verborgen te houden.
Tijdens het checken van deze jonge schone was sinadO even vergeten in welke positie hij zich op de weg bevond en welke obstakels er zich nog meer bevonden! Vluchtheuvels met verkeersborden bijvoorbeeld! Ik had geen seconde later uit deze trance moeten ontwaken of dit pussibility momentje had mij heul veul geld gekost aan autoschade. Zeker met een kapitale bolide als de mijne.
En uiteraard gebeurde mij dit even later nog een keer.
Klacht: PUSSIBILITY!
[ Bericht 0% gewijzigd door sinadO op 24-08-2008 19:46:51 ]
Op
maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef
McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(