Aller eerst moet ik zeggen dat dit een kloon is, als ze er achter komen dat ik dit post kan ik ontslagen worden
Ik zal bij het begin beginnen.
Ik stond vandaag op met het idee om te gaan werken, in een museum! Ik werk namelijk heel de vakantie als in een museum en het bevalt! Het was mooi weer, ik had een koude pannekoek op als ontbijt (die ik nog over had van gisteren) en nam 2 groene appels mee, het enige fruit wat te eten is én niet gezond is
Ik kwam op mijn werk en vernam dat ik in de garderobe moest werken, dat is altijd relax omdat je fooi krijgt en met je collega's kan babbelen

Er moest echter ook een collega staan die mij niet kan luchten, het is ook nog eens een FOK!kers

. We waren eerst matties 4 life maar nadat ik een paar weken terug op een bedrijfsffeestje met zijn vriendin had gezoend moet ie me niet meer (kan ik er wat aan doen dat ze zo op mij geilde?

). Naja, hij moet me dus niet maar dat moet hij verder weten, zolang ik er maar geen last van heb.
Enfin, we kregen het bericht dat er een grote groep mensen aankwam met tassen. Die zou ik wel voor mijn rekening nemen! De groep kwam aan en het bleek dat het allemaal eerste jaars meisjes waren

Ik raakte wat met ze aan de praat (zoals ik altijd doe) en het bleken Brabanders te zijn

. Ze waren al een dag eerder gekomen dan de introductie begint om het goed op z'n students in te leiden, veel bier tanken en zulke dingen

. Ze zochten echter nog een slaapplek en een paar stoere kroegen en toen kwam ik in beeld

Ik bood aan dat er wel een paar bij mij mochten slapen als dat nodig was *wink wink* en ik wilde wel meegaan 's avonds naar een paar hippe tenten. Ik kreeg een telefoonnummer en ging met een goed hart aan het werk.
M'n collega die me niet moet luisterde echter steeds mee, net toen ik de tassen wilde oppakken liet hij me struikelen! Ik viel vol op de tassen en er bleek allemaal glaswerk in te zitten. Ik maakte ff de tassen open om de schade te bekijken en in al hun kleren zaten splinters, die konden ze dus wel weggooien

. De meisjes dachten echter dat ik expres erop sprong en ze begonnen me uit te schelden! Gelukkig werden ze snel verwijderd maar ik was dus wel de zak

. Mijn collega moest smadelijke om mij lachen

Hij zat me ondertussen ook nog allemaal uit te schelden voor ''dikzak'' en zulke dingen. Steeds als ik langsliep fluisterde hij ''walvis'' in m'n oor enzo, echt fucking irritant

Toen ik pauze had ging ik naar beneden ff op de pc FOK!ken. Er liep een andere collega langs en die herkende het! Hij zei:
''Ey dat is FOK! Klaagbaak vind ik het leukste altijd maar ik moes took lachen met die Joe Berry van BrauN

. Wie ben jij?''
Ik: ''Ik ben ***''
En toen liep de collega opeens snel weg met een geniepig glimlachje....
Een uurtje later werd ik opgeroepen door de baas. Ik moest op het matje komen....
Toen ik eenmaal in zijn kantoor was stond hij daar met een pak papier in zijn handen. Het bleken topics te zijn van mij op FOK! die uitgeprint waren! Ik had het museum een slechte naam gegeven enzo

. Ik zou er nog wel wat van horen...
Toen ik net thuis kwam kreeg ik een telefoontje dat ik de komende 2 dagen niet op het werk hoef te verschijnen