ja, ik ben er al helemaal aan gewend en wil geen silver meerquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
Die baggerlayout vind ik eigenlijk nog wel het prettigst ook
Mij net zoquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik ben er al helemaal aan gewend en wil geen silver meer
Ah gossie, dat jochquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb eindelijk een hobby gevonden![]()
http://www.destentor.nl/stentortv/regionieuws/article3604579.ece
heh, wat zijn dit voor beelden?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Meneer zit vrolijk weed te snijden van z'n plantage op zolder:
http://nl.justin.tv/mida5
Het grote scherm is Big Brother UK, het inzetscherm linksonder is de eigenaar van de stream die zijn weed aan het oogsten isquote:
Oh, BB Uk, das wel leuk, ff saven. Enneh, dat zijn wel hele mooie toppen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het grote scherm is Big Brother UK, het inzetscherm linksonder is de eigenaar van de stream die zijn weed aan het oogsten is
Heb je er verstand vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, BB Uk, das wel leuk, ff saven. Enneh, dat zijn wel hele mooie toppen!
gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hondje is vader geworden vandaag
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meestal loopt het wel goed. Alleen moet je nogal vaak refreshen omdat Midas ermee zit te rotzooien, vooral tijdens de reclames.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:31 schreef Marrije het volgende:
Beetje haperig beeld dat BB uk.
Ah, nou dan moet ie er maar afblijven met zn potenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal loopt het wel goed. Alleen moet je nogal vaak refreshen omdat Midas ermee zit te rotzooien, vooral tijdens de reclames.
Haha...ehm... dat zou ik niet tegen hem zeggen. Hij houdt nogal van bannenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, nou dan moet ie er maar afblijven met zn poten
Lama, ik zie het alquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem ook maar op de baggerlayout gezet, het is even wennen, ik was zo gewend aan silver.![]()
Shit, waar zijn de smilies, er is hier geen preview knop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |