abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61373277
Ik heb wat van die kleurstoffen besteld en ga van de week wel rommelen met MMF.

Ik wil iig van die kleine worteltjes maken en roosjes, dat moet denk ik wel lukken.

Foto's volgen tzt!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_61374040
Ik heb maandag 36 cupcakes mogen maken en een taart voor 30 personen. Wegens tijdgebrek is het niet geworden wat ik wilde, maar het ziet er nog best leuk uit allemaal

De slang en dino`s zijn van plastic. De taart is bekleed met MMF en de cupcakes met glazuur en een snoepje
Saartje
pi_61374249
Heb je die cupcakes zelf gebakken Maneki? Ik zag hier op de markt van die enorme zakken met kleine cakejes, dat leek me eigenlijk wel handig om op te oefenen.
Die van jou zien er erg leuk uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61374408
Ik heb ze zelf gebakken ja, met simpele cakemix van c1000. Ze smaakten prima
Saartje
pi_61374412
Gisteren heb ik even snel geprobeerd om mmf te maken. Helaas was ik te gehaast en is het mislukt. Maar ik heb wel gezien wat ik fout deed. Ik heb namelijk veel meer poedersuiker nodig. Het was te vloeibaar nog voordat ik uit de kom haalde.

Waarmee roeren jullie eigen de mm door als het net uit de magnetron komt?

Zaterdag-ochtend wordt een bak-ochtend!
En deze keer ga ik wel de tijd ervoor nemen...
pi_61374469
Ik gebruik een gewone lepel om mee te roeren en als dat niet meer gaat, ga ik met de hand verder. Als je zorgt dat er steeds poedersuiker bovenop zit, gaat het niet zo vreselijk plakken
Saartje
pi_61374606
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik gebruik een gewone lepel om mee te roeren en als dat niet meer gaat, ga ik met de hand verder. Als je zorgt dat er steeds poedersuiker bovenop zit, gaat het niet zo vreselijk plakken
En hoe zorg je ervoor dat het niet aan de zijkant van de kom plakt?
pi_61374637
quote:
Op woensdag 3 september 2008 @ 20:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ga morgen mn cakejes en taarten bakken voor mn verjaardag vrijdag, ik heb alvast kleine worteltjes gemaakt voor op de wortelcakejes van marshmallow fondant aangekleurd met kleurstof; voorproefje dus

[afbeelding]
"heeft u ook worteltjestaart?"
pi_61374688
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:52 schreef Axia het volgende:

[..]

En hoe zorg je ervoor dat het niet aan de zijkant van de kom plakt?
Stug doorkneden en op het laatst met een lepel al die stukken wegschrapen en weer door het mmf kneden
Saartje
pi_61374743
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Stug doorkneden en op het laatst met een lepel al die stukken wegschrapen en weer door het mmf kneden
Mijn dank is groot. Ik ga dat allemaal uitproberen.

Trouwens , nog 1 laatste vraag. Is tarwebloem hetzelfde als gewoon bloem (om de biscuit te maken)

Ik vraag echt teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')