maar is wel minder leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Jahoor. Ik heb het doorgelezen en daarna de samenvatting voor mezelf op een papiertje gezet:
- marshmellows + wat water smelten
- poedersuiker erbij tot je niet meer kunt roeren
- kneden met de hand
Kon dus best een stuk korter
Ze zijn leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby
[ afbeelding ]
Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
Wat een leuke hobby!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby
[ afbeelding ]
Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
Ooh, dat ziet echt heel leuk uit!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby
[ afbeelding ]
nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:46 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Merel!![]()
Misschien toeval, maar onze vaatwasser is stuk. Ik denk dat ik de kommen waarin de fondant zat, toch niet goed genoeg uitgespoeld waren en die restjes nu de afvoer verstopt hebben.
Mmm, dan is het gewoon pech!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |