abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:17:25 #121
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61239847
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 08:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Jahoor. Ik heb het doorgelezen en daarna de samenvatting voor mezelf op een papiertje gezet:
- marshmellows + wat water smelten
- poedersuiker erbij tot je niet meer kunt roeren
- kneden met de hand

Kon dus best een stuk korter
maar is wel minder leuk
Imperare sibi maximum imperium est
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:47:20 #122
331 Merel
Be here now.
pi_61242817
Ik heb een nieuwe hobby

Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes 't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61245295
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby

[ afbeelding ]

Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes 't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
Ze zijn leuk.

Ik zat al te plannen voor een babytaartje voor mijn zwangere zus en ik vroeg me al af of je gekleurde fondant kon maken met gekleurde spekjes of door in plaats van water druivensap o.i.d. te gebruiken. Maar dit zijn precies de goede babykleurtjes voor een leuk bolletje.

Ik vind het een beetje zonde om kapitalen uit te gaan geven aan kleurstoffen en materialen terwijl dit waarschijnlijk alleen maar een tijdelijke opvlieging is.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61248295
Wat leuk Merel!
Saartje
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:46:06 #125
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61260430
Wat leuk Merel!

Misschien toeval, maar onze vaatwasser is stuk. Ik denk dat ik de kommen waarin de fondant zat, toch niet goed genoeg uitgespoeld waren en die restjes nu de afvoer verstopt hebben.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:50:28 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61260458
quote:
Ik heb een nieuwe hobby

[ afbeelding ]

Wat een leuke hobby!

Prachtige creaties in dit topic.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61263392
quote:
Ik heb een nieuwe hobby

[ afbeelding ]

Ooh, dat ziet echt heel leuk uit!

Misschien ga ik deze week ook wel wat proberen, vrijdag komen er mensen die ik mijn probeersels dan kan voeren
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61270179
tvp
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:00:40 #129
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61272921
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:46 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Merel!

Misschien toeval, maar onze vaatwasser is stuk. Ik denk dat ik de kommen waarin de fondant zat, toch niet goed genoeg uitgespoeld waren en die restjes nu de afvoer verstopt hebben.
nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.
Imperare sibi maximum imperium est
  maandag 1 september 2008 @ 22:02:25 #130
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61305774
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:

[..]

nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.
Mmm, dan is het gewoon pech!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')