quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Die vriendin is 9 jaren jonger dan ik !!!!!!![]()
Zij heeft net keurig de Mavo afgerond, terwijl ik op de uni zit.
Ik snap er werkelijk waar geen hout van!
Hoe kan hij nu ineens op haar vallen?
Natuurlijk wil ik niet dat mijn ex iemand vind die leuker is dan ik, maar dit zag ik niet aankomen.
Hoe kan dit? Ik dacht dat je meestal wel een beetje op mensen valt die hetzelfde in het leven staan als jij...
Ik ben flabbergasted!!
Ennieweej...ik vraag me dus af of mensen hier een verklarig voor weten, dit herkennen etc...
Dan heb ik dus mazzel gehadquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:47 schreef Cira het volgende:
Zoals hierboven al beschreven.. Het is vaak dat de hoog opgeleide mannen voor de minder hoog opgeleide vrouwen gaan.
En vrouwen voor hoog opgeleide mannen.
Dus slimme vrouwen en domme mannen.. hebben gewoon pech gehad![]()
Nee hoor, trek je d'r niets van aan. Het is niet voor niets je ex. Laat hem maar
quote:Die vriendin is 9 jaren jonger dan ik !!!!!!
Misschien moet jij eens terug naar het VMBOquote:Ik snap er werkelijk waar geen hout van!
Ik zeg niets over dat zij 'maar' Mavo heeft gedaan. En wat jong betreft, weet ik ook wel dat dat relatief is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Waarom zou hij niet op haar kunnen vallen? Omdat zijn "maar" MAVO heeft en jij studeert, of omdat te jong voor hem is?
Wat kan het je sowieso schelen. Dat je de moeite neemt een topic te openen over je ex laat zien dat je nog niet helemaal over hem heen bent.
2 jaar samen, 8 maanden uit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:49 schreef MLI het volgende:
Hoe lang waren jullie samen en hoe lang is het uit?
Je komt zelf ook niet al te intelligent over.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Die vriendin is 9 jaren jonger dan ik !!!!!!![]()
Zij heeft net keurig de Mavo afgerond, terwijl ik op de uni zit.
Ik snap er werkelijk waar geen hout van!
Hoe kan hij nu ineens op haar vallen?
Natuurlijk wil ik niet dat mijn ex iemand vind die leuker is dan ik, maar dit zag ik niet aankomen.
Hoe kan dit? Ik dacht dat je meestal wel een beetje op mensen valt die hetzelfde in het leven staan als jij...
Ik ben flabbergasted!!
Ennieweej...ik vraag me dus af of mensen hier een verklarig voor weten, dit herkennen etc...
Nee, dat is het niet. Hij worstelt zich zelf met pijn en moeite door het MBO heen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Grappig dat je zelf valt over het verschil in opleiding.
Als je in alles zo pretentieus bent, dan weet ik wel waarom je de zak hebt gehad.
Mannen houden het liever ongecompliceerd en mavo-meisjes kunnen heel lief zijn
Lucky bastardquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan heb ik dus mazzel gehad
Ben maar een domme klootzak maar wel een met een slimme vriendin
Idd de mavo afronden is een prestatie. Voor een uni is een inschrijving voldoendequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet al te intelligent over.
Dankjequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet al te intelligent over.
Niet iedereen valt aldoor op hetzelfde typequote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik zeg niets over dat zij 'maar' Mavo heeft gedaan. En wat jong betreft, weet ik ook wel dat dat relatief is.
Waar het mij om gaat is dat er echt een 'huge' verschil is tussen haar en mij.
"tis s0 fet dak met hem hep, want hijs s00n Sw33ty <3<3<3 "
[..]
Hij wil aandacht, zij geeft het. Kans is vrij groot dat het tijdelijk is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:05 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Hij worstelt zich zelf met pijn en moeite door het MBO heen.
Intelligentie hoeft niet samen te hangen met het opleidingsniveau. (Persoonlijk vind ik eq belangrijker dan iq.)
Het geeft echter wel weer hoe iemand in het leven staat. Iemand die net de Mavo heeft afgerond, en nog thuis woont bij paps en mams, staat anders in het leven dan iemand die al een aantal jaren op zichzelf woont.
Dat heeft niets met gecompliceerd of lief zijn te maken in dit geval. Ik geloof best dat ze heel lief is, alleen is ze zo jong.... Echt nog een kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |