Ook al eens kroketten zelf gemaakt? Ik heb dat twee weken geleden geprobeerd en dat was echt super lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:48 schreef popolon het volgende:
Maar ik zou op dit moment een moord doen voor een frikandel, kroketten komen m'n neus uit onderhand.
Die koop ik gewoon, en goed dat ze zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook al eens kroketten zelf gemaakt? Ik heb dat twee weken geleden geprobeerd en dat was echt super lekker.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Die met die pitjes.
Maar ik zou op dit moment een moord doen voor een frikandel, kroketten komen m'n neus uit onderhand.
Die heb ik ook. Is erg lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ziet het er op de foto ranzig uit.
Bolletje kaas met (Zaanse) mosterdquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Is erg lekker.Niet zo lafjes, maar lekker pittig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:31 schreef Dibble het volgende:
K heb fuckin honger, mn maag begint al geluiden te maken en heb een vieze lege smaak in m'n mond. Heb wat zakken chips gegeten maar dat houd het maar tijdelijk op. Er is wel wat maar ik weet niet wat ik kan maken/eten. Heb ook een onwijs droge keel gekregen door de druiven waar ook al een kilo bijna van naar binnen is gewerkt.
Weet iemand nog een simpel vullend en goed smakend gerechtje die je even snel inelkaar kan frutselen op dit moment>?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:17 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik moet wat recepten opschrijven
Ik kan alleen uitsmijters maken en sucuk&salam.
Knikker gewoon alles in een blender, da's nou een smoothie. Types als jij moeten niet met vuur gaan spelen, veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:45 schreef Dibble het volgende:
nou vooruit, I'll give it a try, maar eieren breken gaat altijd mis bij mij. Dan druk ik te hard waardoor er een gat in komt en het eigeel in de goot floept. Btw moet ik de tomaten schillen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |