Ik denk een slavenhandelaar. Zet het eeuwige gejammer om het slavernij verleden ook weer in een aardig perspectief.quote:
True, maar om half 6 's ochtends zuurkool makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op echte hot-dogs zit zuurkool.
Leuk voor je huisgenoten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:35 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
True, maar om half 6 's ochtends zuurkool maken
Hotdogs uit de magnetron....quote:
Shoarmaquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar geen zuurkool?
quote:
Tja. Ik wil nou niet zeggen dat Amerikanen culinaire wonderen zijn maar dit slaat alles.quote:
Hehe, maar aan Fobo te zien woon jij wel in US of niet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Tja. Ik wil nou niet zeggen dat Amerikanen culinaire wonderen zijn maar dit slaat alles.
Hotdog blasphemy !
Welke mosterd doe jij er dan op?quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Tja. Ik wil nou niet zeggen dat Amerikanen culinaire wonderen zijn maar dit slaat alles.
Hotdog blasphemy !
Kom op, een knakworst met mosterd is altijd okquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Hotdog blasphemy !
Kippenseparatorvlees.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, een knakworst met mosterd is altijd ok
quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Whatever, al is het slachtafval, het smaakt goed
Steunt Hollandsche waar. Nederland is wereldmarktleider op het gebied van kippenseparatorvlees.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:46 schreef remlof het volgende:
Whatever, al is het slachtafval, het smaakt goed
Die met die pitjes.quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Welke mosterd doe jij er dan op?
knakworst =! hotdogquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:42 schreef remlof het volgende:
Kom op, een knakworst met mosterd is altijd ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |