boter,kaas,melk,eieren,tomaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Moeten we nu gaan raden wat jij eventueel in je kast hebt staan?
lees OP, k had het over een makkelijk gerechtquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Omelet du fromage met tomaat.
Snij de tomaten en bak die met de boter in de pan. Eieren breken in een bakje, wat melk erdoor, gooi het in de pan bij de tomaten. Even wachten. Kaas er op, deksel er op. En nog even wachten. En klaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:42 schreef Dibble het volgende:
llees OP, k had het over een makkelijk gerecht
quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Snij de tomaten en bak die met de boter in de pan. Eieren breken in een bakje, wat melk erdoor, gooi het in de pan bij de tomaten. Even wachten. Kaas er op, deksel er op. En nog even wachten. En klaar.
Tik ze op een smalle rand, bijvoorbeeld op de rand van de pan. En dan beide ringvingers bovenop het ei, breek dan met de duimen het ei open. En je moet het toch boven een bakje doen dus stukjes schaal kun je er nog uit vissen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:45 schreef Dibble het volgende:
nou vooruit, I'll give it a try, maar eieren breken gaat altijd mis bij mij. Dan druk ik te hard waardoor er een gat in komt en het eigeel in de goot floept
Ga eens bij je moeder in de keuken staan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:49 schreef JDeStoereNeger het volgende:
wtf man, ben jij jamie oliver ofzo?
Doe het dan als ze er wel is. Je zult verstelt staan wat ze allemaal kunnen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:51 schreef JDeStoereNeger het volgende:
die is niet in de keuken op dit moment.
Stoere negers hebben het anders wel altijd over hun moeder.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:55 schreef JDeStoereNeger het volgende:
stoere negers hangen niet met hun moeder Yo
Is dat je moeder swa?quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:00 schreef JDeStoereNeger het volgende:
dat is waar....
maar ik rap altijd over me moeder Yo wat zit je me moeder te dissen? Propz voor me moeder swa!
Wacke Soepnigger!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |