Wij hadden een aardrijkskunde lerares die in de les haar teennagels ging lakken. Dat was nog niet het ergste, de geur van haar poten was pas ergquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, ach ja, wij hadden een wiskunde lerares, die met haar katten in bad ging en dik was.
Op cruises voor bejaarden ging (ze was zelf 35) en uit-ge-breid over haar liefdesleven praatte met haar leerlingen...
Die werd ook niet altijd even vriendelijk behandeld
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wel een klasgenoot, maar dat was omdat ze doorgelekt was, ja en als je dat op de stoel ziet...![]()
![]()
OMG, zo lang geleden...quote:
quote:
Dat introquote:
Die gitaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat intro![]()
La la la la (enz)
Goed dat je nog niet gaat slapen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik al gezegt dat er tientallen passers en geo-driehoeken in het plafond hingen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wij hadden een aardrijkskunde lerares die in de les haar teennagels ging lakken. Dat was nog niet het ergste, de geur van haar poten was pas erg![]()
![]()
Een dove maatschappijleraar.Gummen, etui's en bordborstels vlogen naar zijn hoofd
Het zoontje van de directeur was invaller. Die was niet normaal de zak. Hij heeft ooit een uur opgesloten gezeten in de plee en iemand heeft hem bij het afscheid laxeermiddel gegeven
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bij natuurkunde. De stroomschakels gebruiken om weerstanden door te branden. Pennen/potloden te verschroeien en elkaar te schokkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik al gezegt dat er tientallen passers en geo-driehoeken in het plafond hingen?![]()
Whehehe bij ons bij duits was ik slap aan het lullen met degene die naast me zat.quote:
quote:
Vanaf 2 minuten btw.quote:
herkenbaar of standaard alle gaskranen open zettenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Of bij natuurkunde. De stroomschakels gebruiken om weerstanden door te branden. Pennen/potloden te verschroeien en elkaar te schokken![]()
En dan na de les een dikke joint, want het was Gym, en daar ga je je tijd toch niet aan verdoen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |