Je kunt het toch niet tegenhouden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
/nerd
Op mijn vorige school mocht het eigenlijk ook niet, maar ik deed het gewoon..
En op het laatst was msn gewoon standaard op die computers geinstalleerd![]()
Als iemand een (online) spelletje deed, werden ALLE computers afgesloten.
Nou bij mij ging het zo:quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op mijn laatste school brak die systeembeheerderictnerd/lul dan in en sloot het af
geen idee sinds deel 1 word er al over gepraatquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je kunt het toch niet tegenhouden.Ander onderwerp: Wanneer is die meet dan ongeveer?
Bobby
Ik zat dan in een soort klas die express allemaal spelletjes gingen spelen. Stelletje klerelijers die we warenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou bij mij ging het zo:
"AHEM!!! JONGENS EN MEISJES!! ER ZIT HIER IEMAND EEN SPELLETJE TE SPELEN, SLA ALLES OP, WANT DE COMPUTERS WORDEN GERESET..."
Publieke vernedering...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:19 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, nu ben ik wel echt wegBaggerze nog
Ah nee oke. Aangezien jullie in Oss willen meetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:21 schreef gers het volgende:
[..]
geen idee sinds deel 1 word er al over gepraat
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah nee oke. Aangezien jullie in Oss willen meeten
Internetmeets sowieso.quote:
tering de sadnessquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou bij mij ging het zo:
"AHEM!!! JONGENS EN MEISJES!! ER ZIT HIER IEMAND EEN SPELLETJE TE SPELEN, SLA ALLES OP, WANT DE COMPUTERS WORDEN GERESET..."
Publieke vernedering...
inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Internetmeets sowieso.beetje wazig idee altijd
Noem eens een datum damequote:
owquote:
En dan in Oss? Dan is Nijmegen(quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:24 schreef Maisnon het volgende:
http://nliebregts.googlepages.com/Bombaisnon.mp3
Ja man, ik neem wat gasten mee die net van schiphol komen. Jamaicanen. Blijven maar 4 weken bij je.quote:
Mijn vorige school had een samenwerking met een andere school die negers opleidde..quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:23 schreef gers het volgende:
[..]
tering de sadness![]()
bij ons moest de systeembeheerder hulp vragen aan de nerd van de school
goed ideequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan in Oss? Dan is Nijmegen() Een beter idee
Doe nou maar Oss. Maakt het voor ons makkelijkerquote:
kutnummer zeg. hoorde hem net voor t eerst. tegenvaller.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
Oeh wat komt daar langs in m'n shuffle lijst, E:\2. Losse nummers\The_Verve_-__Love_Is_Noise.mp3
Wat dacht je van Zwolle?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan in Oss? Dan is Nijmegen() Een beter idee
ja maar niet bij me thuis privacy enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe nou maar Oss. Maakt het voor ons makkelijker
Wtfquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:24 schreef Maisnon het volgende:
http://nliebregts.googlepages.com/Bombaisnon.mp3
quote:
In t begin is ie even kut, maar daarna, als je door dat achergrond deuntje heen bent is ie echt chillquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
kutnummer zeg. hoorde hem net voor t eerst. tegenvaller.
Doe nou niet zo moeilijk joh. Regelen wij welquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar niet bij me thuis privacy enzo
Niet... ?quote:
In Nijmegen/Oss meer dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Want daar is iets te doen ofzo?
Nijmegen is op Amsterdam na de leukste stad van NL na mijn meningquote:
Privacy is overratedquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar niet bij me thuis privacy enzo
goed ideequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk joh. Regelen wij wel
Canadaquote:
Hmm, mja op zich. Moet k even kijken of dat qua OV een beetje te doen is. Sec.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nijmegen is op Amsterdam na de leukste stad van NL na mijn mening
ja maar dan weet ook terrorrobbie enzo ook waar ik woonquote:
Ik verslikte me even in m'n cola met malibu erdoor heen.quote:
wel 3 prachtige straten hequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me even in m'n cola met malibu erdoor heen.
Eh, wie...?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan weet ook terrorrobbie enzo ook waar ik woon
Heb je ineens de efceedeebee harduh keruhn achter je reet aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan weet ook terrorrobbie enzo ook waar ik woon
Sms-en we dan wel...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja maar dat is een land, hoe weet je dan waar in Canada!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |