Dat gaat over een meisje dat sociale omgangsproblemen heeft en haar vader ervan heeft beschuldigd misbruik van haar te hebben gemaakt wat niet waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik weet niet precies waar het over gaat, zou het zeer op prijs stellen als iemand het me kan vertellen, maar dit is echt niet meer normaal;
Wtf moet het heen met de wereld met kinderen als dit?![]()
Klacht: Kut kind dat heeft lopen liegen met grote consequenties en dan ook nog een grote bek geeft.
Dat dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:21 schreef SpecialK het volgende:
zo dit is al zo oud dat dit nog best wel eens van de eerste youtube filmpjes kan zijn.
whehehehe zou je ff de OP aan willen passen lieve juup?quote:
zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat gaat over een meisje dat sociale omgangsproblemen heeft en haar vader ervan heeft beschuldigd misbruik van haar te hebben gemaakt wat niet waar blijkt te zijn.
Goed idee, droeftoeter.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Die vader zou haar als straf moeten misbruiken.
Dit dus:quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al.
Die vader zou haar als straf moeten misbruiken.
Niks blijkt...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Serendips het volgende:
Wat heeft paps gedaan?
Ben jij het geheugen van FOK! of zo?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulke Mensen Verdienen Een Harde Klap . Hmm.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Wat is het hele verhaal eigenlijk omtrent haar vader?
Jij doet je username niet echt eer aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Wat is het hele verhaal eigenlijk omtrent haar vader?
Had mijn reageerbalkje een tijdje openstaanquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij doet je username niet echt eer aan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat filmpje is al zo oud dat dat wijf inmiddels vast zelf al kloterige kutkinderen heeft.
Shit happensquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
Had mijn reageerbalkje een tijdje openstaanZag dus niet de reacties die in de tussentijd geplaatst waren
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |