oh, ik dacht dat je ooit zei dat je een vriendin had. hahaquote:
nou geloof me is het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een klasgenote is wel lachen lijkt me.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al twee jaar, maar ze zit nu een half jaar in de states, over 3 weken komt ze terug.![]()
Nou ja, ik heb de laatste tijd niet echt vaste relaties of zo. Meer fysiek eigenlijk. Ik ben nu nog geen type voor een relatie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ooit zei dat je een vriendin had. haha
Waar zit ze?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al twee jaar, maar ze zit nu een half jaar in de states, over 3 weken komt ze terug.![]()
ben van 87quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
gers, hoe oud ben je eigelijk?
Ja boeiend wat de klas zegtquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:01 schreef gers het volgende:
[..]
nou geloof me is het niet![]()
als is iets mis gaat bestaat je klas gelijk uit 2 kampen
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de laatste tijd niet echt vaste relaties of zo. Meer fysiek eigenlijk. Ik ben nu nog geen type voor een relatie.
Ik ben gewoon lekker aan het rondneuken
Los Angeles, voor werk/cursus. Media en Entertainment en dat soort shit.quote:
soms wel handig als je het met iedereen kan vinden projecten enzoquote:
doet ze goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Los Angeles, voor werk/cursus. Media en Entertainment en dat soort shit.
Dat dus. Maar de meid die ik nu wel eens date ken ik al wel heel lang, we hebben ook wel eens kort iets gehad.quote:
Desnoods maak ik dat hele fokking project alleen joh.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
soms wel handig als je het met iedereen kan vinden projecten enzo
Dus ze wordt niet geneukt door rednecksquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus ze wordt niet geneukt door rednecks?
Dadelijk loopt ze Hayden tegen het lijfquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze zit daar in de buurt van al die studio's enzo dus ze ziet ook regelmatig bekende mensen.quote:
Ook Hayden?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze zit daar in de buurt van al die studio's enzo dus ze ziet ook regelmatig bekende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |