Liefdequote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het idee dat jullie iets missen
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Issie goed ja? Vind Adam Sandler films altijd wel goed, maar alle previews leken een beetje flauw.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb gisteren Don't mess with the Zohan gezien![]()
![]()
![]()
Jouquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
wat danquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Hij is ook flauw maar wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie goed ja? Vind Adam Sandler films altijd wel goed, maar alle previews leken een beetje flauw.
Slaapquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
GMTAquote:
4000 bierdoppen , ga je iets ontwerpen ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik ben er inmiddelsgearriveerd met 4000 bierdoppen rijker
Meestal vind ik een film al goed als hij erin zit. Hij speelt bijna altijd in films die ik goed vind.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sowieso.
Laatst zag ik een film, True Romance, die echt van die begincredits had. Kwamen allemaal toffe acteurs voorbij, en toen zei ik, nou als Christopher Walken en Samuel L erin zitten dan is dit de beste film ooit. En ja hoor
Mooie is ook dat Samuel binnen 3 minuten dood was
Maar wat miste we dan, volgens jou?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik ben er inmiddelsgearriveerd met 4000 bierdoppen rijker
Nou, ik kan wel een bierdopje gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat miste we dan, volgens jou?
Maar dan wel met een gevuld flesje eronder.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel een bierdopje gebruiken
Ik wilde net zeggen, maak er een level van, maar je kopte m zelf al inquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar het is altijd zo kansloos als iemand zelf hints geeft naar iets belangrijkskom er zelf maar achter!
Die bierdoppen moet ik verplicht iets creatiefs mee gaan doen zij degene waarvan ik het kreeg![]()
Nee geen level maken
dat zeg ik ontwerpen maar stomme vraag wat wil je er van makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar het is altijd zo kansloos als iemand zelf hints geeft naar iets belangrijkskom er zelf maar achter!
Die bierdoppen moet ik verplicht iets creatiefs mee gaan doen zij degene waarvan ik het kreeg![]()
Nee geen level maken
Jij hebt wel lef hoor. Je komt bij iemand aan die al 36 uur wakker met een raadsel. Typen is al lastig zat, laat staan denken wat ik mis.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Nee geen level maken
Nee, nooit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:28 schreef jordeeeh het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat als jullie de hele avond bier op hebben, en daarna berenburg nemen dat je pijn in je borstkas/hartkloppingen krijgt?
Alsof we dat zelf niet wetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, k had het gisteren weer. Heb t al wel vaker gehad.quote:
trustequote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof we dat zelf niet wetenmaar mijn leven komt over 3 weken weer terug
![]()
En nu ga ik slapen.
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOMBAAAAAAAAAAAAAAquote:
trustequote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen.
Als je bedoelt "Ik ben" dan gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb potverdeurie jarig vlegels!
Bedankt, nu heb ik dat nummer weer in mijn kop. Gelukkig ga ik slapen.quote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Gefeliciflapsiteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Doei Bob-Bquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen.
Je hebt jarig?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Lol, ik ken je haast niet. Maar jarig zijn is altijd relaxquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
lol ik heb jarig
Dankjeweldat jullie er waarschijnlijk wel half aan dachten!
![]()
Hoeveel heb je al op, want je zinnen trekken op niksquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
lol ik heb jarig
![]()
maar voel je je niet oud enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
lol ik heb jarig
![]()
4000 biertjes he.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op, want je zinnen trekken op niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |