Op een feest tegenkomen: kan nog alle kanten op gaan
Daarna SMSen: is altijd spannend, je herinnert dankzij drank of drugs misschien niet meer alles en vult de gaten op met idealiseren
Etentje: hier is een goede waardering gemaakt van je potentie
Als ze hierna afstandelijk gaat doen, dan denk ik dat je misschien meer in haar ziet dan zij in jou.
Zo'n berichtje van jouw kant na een eerste etentje (wat nog helemaal geen "date" was met zoenen en zo) is wel een beetje snel allemaal. Maar goed, als ze je echt leuk vindt, dan komt het toch wel goed. En als ze je echt niks vindt, dan maakt zo'n berichtje ook niet meer uit.
Dus ik zou zeggen, lekker wachten tot ze terug is en kijken of zij contact opneemt. MLI zou een smsje op vakantie wel waarderen, maar ik kan me voorstellen dat dat ook juist weer een beetje sneu kan overkomen. Zorg wel dat het gewoon een relaxt berichtje is dan. Geen liefdesverklaring. Het weer is een beter onderwerp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel