abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61079321
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 03:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

A Knight's Tale en vooral 10 Things I Hate About You .
Casanova, The Brothers Grimm en The Patriot.
pi_61079432
Verruil "Heath Ledger" met "Curt Kobain" en je hebt het overgrote deel van het succes van Nirvana verklaard.

MAW, het is van alle tijden, kijk maar als bijvoorbeeld Amy Winehouse morgen een overdosis besluit te nemen.
Hoera! Weer een kuttopic!
  zondag 24 augustus 2008 @ 08:35:12 #28
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61080042
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 03:44 schreef Trannellius het volgende:
Verruil "Heath Ledger" met "Curt Kobain" en je hebt het overgrote deel van het succes van Nirvana verklaard.

MAW, het is van alle tijden, kijk maar als bijvoorbeeld Amy Winehouse morgen een overdosis besluit te nemen.
nirvana was toen kurt nog leefde ook al super populair, aangezien zei die hele grunge hype aanwakkerde

en amy is al lang super bekend
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_61080049
Sowieso, mensen die ineens de grootste Batmanfans 'zijn' nu Heath niet meer is en TDK overgehyped is . Voor TDK was ik de enige in heel mijn leven met Batmanmerchandise, uhuh en alle DVD's. Niemand was met me. Ja, ik ben gefrustreerd.

Oh en mensen die vlak voor Heath's dood nog gilden dat-ie het toch nooit zo goed zou doen als Jack en het zo'n rare keuze was. .
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
  zondag 24 augustus 2008 @ 08:41:04 #30
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61080055
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 08:38 schreef Theroin. het volgende:
Sowieso, mensen die ineens de grootste Batmanfans 'zijn' nu Heath niet meer is en TDK overgehyped is . Voor TDK was ik de enige in heel mijn leven met Batmanmerchandise, uhuh en alle DVD's. Niemand was met me. Ja, ik ben gefrustreerd.

Oh en mensen die vlak voor Heath's dood nog gilden dat-ie het toch nooit zo goed zou doen als Jack en het zo'n rare keuze was. .
ha ha why so serious? ha ha
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:01:26 #31
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61080108
Ach ja, zo gaat dat toch altijd. Iemand gaat dood en plots vindt iedereen hem geweldig, hordes jankende wijven. Het valt me mee dat hij geen staatsbegrafenis heeft gekregen, om het even helemaal te overdrijven. Dodenverheerlijking zie je zo, zo vaak.
(Un)masking for the greater good.
pi_61082251
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 08:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

nirvana was toen kurt nog leefde ook al super populair, aangezien zei die hele grunge hype aanwakkerde

en amy is al lang super bekend
Nirvana was populair ja, maar doordat die Kurt zelfmoord pleegde is hun populariteit met zo veel meer toegenomen.
Amy is nu ook bekend, maar ik wil echt niet weten hoeveel wij met haar worden doodgegooid in de media en door fans wanneer zij morgen de pijp uitgaat.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_61086258
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef Herald het volgende:

[..]

Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.

Hazes is na zijn dood bekend geworden bij de breezertjes van Nederland. Voor zijn dood was het ook al een held en had genoeg nummer 1 hits.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:42:29 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61086505
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef Herald het volgende:

[..]

Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.
En wordt het door bepaalde mensen (incl vrouw en kinderen) uitgemolken om er nog maar wat geld aan te verdienen. Zo zag ik laatste dat er weer eens een 'Samen met Dre' cd is uitgebracht, waarop half zingend Nederland ineens een nummer samen met hem 'zingt'. Zucht. En he, kijk, die kinderen zingen ineens ook.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:43:21 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61086528
Voor zijn dood werd Andre Hazes niet echt meer serieus genomen hoor. Waren toen grapjes dat hij een concert gaf waarbij maar 10% van de kaartjes ofzo waren gekocht.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61086861
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef TC03 het volgende:
Voor zijn dood werd Andre Hazes niet echt meer serieus genomen hoor. Waren toen grapjes dat hij een concert gaf waarbij maar 10% van de kaartjes ofzo waren gekocht.
Dat waren de laatste 1,2 jaren. Toen hij gewoon niet meer kon zingen door de drank Zijn dood is inderdaad een commercieel succes geweest voor al die kutkinderen/rachelhoer troep
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:05:26 #37
3767 Herald
Come get some
pi_61089576
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:31 schreef afcajos het volgende:

Hazes is na zijn dood bekend geworden bij de breezertjes van Nederland. Voor zijn dood was het ook al een held en had genoeg nummer 1 hits.
noem jij eens zijn nummer één hits op toen ie nog leefde dan
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_61089624
Vond hem in Lords of dogtown ook wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')