Casanova, The Brothers Grimm en The Patriot.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
A Knight's Tale en vooral10 Things I Hate About You
.
nirvana was toen kurt nog leefde ook al super populair, aangezien zei die hele grungequote:Op zondag 24 augustus 2008 03:44 schreef Trannellius het volgende:
Verruil "Heath Ledger" met "Curt Kobain" en je hebt het overgrote deel van het succes van Nirvana verklaard.
MAW, het is van alle tijden, kijk maar als bijvoorbeeld Amy Winehouse morgen een overdosis besluit te nemen.
ha ha why so serious? ha haquote:Op zondag 24 augustus 2008 08:38 schreef Theroin. het volgende:
Sowieso, mensen die ineens de grootste Batmanfans 'zijn' nu Heath niet meer is en TDK overgehyped is. Voor TDK was ik de enige in heel mijn leven met Batmanmerchandise, uhuh
en alle DVD's. Niemand was met me. Ja, ik ben gefrustreerd.
Oh en mensen die vlak voor Heath's dood nog gilden dat-ie het toch nooit zo goed zou doen als Jack en het zo'n rare keuze was..
Nirvana was populair ja, maar doordat die Kurt zelfmoord pleegde is hun populariteit met zo veel meer toegenomen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nirvana was toen kurt nog leefde ook al super populair, aangezien zei die hele grungehype aanwakkerde
en amy is al lang super bekend
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef Herald het volgende:
[..]
Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.
En wordt het door bepaalde mensen (incl vrouw en kinderen) uitgemolken om er nog maar wat geld aan te verdienen. Zo zag ik laatste dat er weer eens een 'Samen met Dre' cd is uitgebracht, waarop half zingend Nederland ineens een nummer samen met hem 'zingt'. Zucht. En he, kijk, die kinderen zingen ineens ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef Herald het volgende:
[..]
Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.
Dat waren de laatste 1,2 jaren. Toen hij gewoon niet meer kon zingen door de drankquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef TC03 het volgende:
Voor zijn dood werd Andre Hazes niet echt meer serieus genomen hoor. Waren toen grapjes dat hij een concert gaf waarbij maar 10% van de kaartjes ofzo waren gekocht.
noem jij eens zijn nummer één hits op toen ie nog leefde danquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:31 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
Hazes is na zijn dood bekend geworden bij de breezertjes van Nederland. Voor zijn dood was het ook al een held en had genoeg nummer 1 hits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |