Huwelijksreis? waarnaartoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen we gewoon elk jaar alleen de huwelijksreis![]()
![]()
[..]
Wil ik ook
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Lig nog in bed schat, dus gaat niet zo snel hier
Oh, gewoon elk jaar wat andersquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
Huwelijksreis? waarnaartoe?
Nee, om en om kleurtjesquote:Je wil ook geel, blauw
Ik ben blauwquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gewoon elk jaar wat anders
Keuze genoeg
[..]
Nee, om en om kleurtjes
Maar jij hebt geen kleurtje![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan ook achter de pc gaan zitten, maar dan ben ik eerst een half uur weg
Jij mag kiezen
Dan wil ik eerst douchen, en dat kan ik niet snelquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
blijf dan maar... doe je er btw een half uur over om achter de computer te kruipen
oja....quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst douchen, en dat kan ik niet snel
Ik ben groen, jij niksquote:
Heb je nou weer een hele dag niks te doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
oja....
ik denk dat ik dadelijk mijn lama's dvd ofzo ga kijken want om de hele dag achter de pc te zitten.... heb er nu alweer bijna genoeg van
jahquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben groen, jij niks![]()
[..]
Heb je nou weer een hele dag niks te doen
Ben je ook in een uurtje mee klaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:43 schreef Californium het volgende:
beetje mailjes sturen, beetje e-mail checken en opschrijven wat ik mee moet nemen naar schotland....
nee want ik heb het gister al opgeschreven en nu zijn het dingen die in me opkomen erbij zettenquote:
Wordt het een lange dagquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:43 schreef Californium het volgende:
en dat is mijn hele dagen sluitingsceremonie kijken van OS
Toen de Lama's nog leuk warenquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
jah...daarom maar even tijd doden met mijn lama's dvd
Toch nog een strakke planningquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
die duurt 2 uur en dat ik precies genoeg naar de sluiting van de spelen
ik weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |