abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61068177
Als ik een pc koop en er zit Vista ( ) voorgeïnstalleerd, vooruit dan maar. Maar je krijgt er ook allemaal klotesoftwaremeuk bij die je helemaal niet wil hebben! Lenovo krab-aan-je-kont-software, brandsoftware, fucking Norton etc, sodeflikker op met die kutzooi! Wat ik wil hebben installeer ik zelf wel. Nu ben ik verdomme een uur bezig geweest om al die tyfuszooi eraf te gooien
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61068189
Waar heb je hem weg?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_61068491
quote:
Die moet ik onthouden voor de volgende keer, nu te laat
Zerg schreef:
pi_61069191
Wat installeer je de pc niet gewoon opnieuw, heb je hem ook precies zoals je wilt en helemaal schoon.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61069309
stel dan zelf een pc samen en zet er XP op, scheelt je honderden euro's.

www.gistron.com bijvoorbeeld
pi_61073171
Allemaal te laat, symptoombestrijding etc. Ze moeten gewoon niet zoveel teringzooi leveren op een nieuwe pc, want (bijna) niemand zit daar op te wachten.
Zerg schreef:
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:08:43 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61075341
't zal vast wel uitkunnen anders doen ze het niet. Altijd wel mensen die het 'handig lijkt' en dingen gaan installeren / bestellen. Belachelijk trouwens dat je bij het kopen van een computer een compleet OS en software door de strot geduwd krijgt.
Da's hetzelfde als dat je een huis alleen maar voorgemeubileerd kunt kopen met afgrijselijk simpele meubeltjes. Wil je die troep niet, moet je er extra voor betalen. (zie de Decrapifier website:
Sony's been in the tech news this week for rolling out their new "fresh start" option. This gives you the privileged to pay Sony an additional $50 to get a PC without crapware. So, instead of trying to improve their image by just not installing the crap, they want to charge you more to "remove" it.)
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')