m'n favo newbiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:32 schreef Viswijfje het volgende:
mee eens hoor!! toen ik hier net was zeiden ze van alles domme vraag terwel je moet t toch eerst leren!!
-edit- Nokken met die userfoto overal te tonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef Fascination het volgende:
eens met klacht, maar inlevingsvermogen is voor de meeste (mannelijke) fokkers een moeilijk begrip
Houd je bek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef Fascination het volgende:
eens met klacht, maar inlevingsvermogen is voor de meeste (mannelijke) fokkers een moeilijk begrip
Ik lach me nu al de tweede keer vandaag helemaal stuk om jouwquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
omg here we go again![]()
je jaagt me echt niet weg hoor, jezus een bezoek aan 't gesticht zou geen overbodige luxe zijn en je bewijst met jouw reactie mijn punt weer eens
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
je jaagt me echt niet weg hoor, jezus een bezoek aan 't gesticht zou geen overbodige luxe zijn en je bewijst met jouw reactie mijn punt weer eens
jou zonder wquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik lach me nu al de tweede keer vandaag helemaal stuk om jouw
Ooit gebeten door een mechelse herder.. Die hapte nog minder hard dan jij..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
jou zonder w![]()
en ik lach jullie uit om jullie zielige gedragomg
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dit topic geopend door een newbie?
regel eens een kerel voor jezelf, kun je wat anders neuqen dan de spelling van anderenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
jou zonder w![]()
en ik lach jullie uit om jullie zielige gedragomg
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
regel eens een kerel voor jezelf, kun je wat anders neuqen dan de spelling van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |