Voetbalhaterquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:56 schreef GuyFawkes het volgende:
Wie kijkt er uberhaupt naar de bundesliga![]()
Ik vind de eredivisie ook leuker maar het niveau inde bundesliga ligt toch een stuk hoger..quote:
Klopt, maar voetbal is meer dan 22 man die achter een bal aanrennen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik vind de eredivisie ook leuker maar het niveau inde bundesliga ligt toch een stuk hoger..
Ahh eindelijk een duidelijk antwoord! Dankuwel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
rtl heeft geen enkele rechten meer van een buitenlandse competitie.
Alles ligt bij Sport 1.
Hoffenheim uit, altijd moeilijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja alles weg, kutzooi. Gelukkig kijk ik altijd Sportschau op Samstagmittag
Bundesliga
Borussia Monchengladbach
Borussia Monchengladbach die gePWND worden wie n00bs
Die wedstrijd hebik idd gekeken.. 1 1 bremen schalke.. Nu liverpool middlesbrough aan het kijken.. Mido scoorde de enige goal:)quote:
Tenminste niet zo commercieel als de Premier League.quote:
Mensen die geen verstand van voetbal hebben en het zo maar verwoordenquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:39 schreef BasOne het volgende:
Voetbal
22 man die 90 minuten achter een balletje aanrennnen om hem, als ze hem hebben, weer weg te schieten
quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:39 schreef BasOne het volgende:
Voetbal
22 man die 90 minuten achter een balletje aanrennnen om hem, als ze hem hebben, weer weg te schieten
Schitterend. Jij bent een alto of er een geweest. Dat riepen die emoticons ook altijd bij gym op de middelbare school. Hun wouden liever Yoga doen en dat soort crepe. Homo'squote:Op zondag 24 augustus 2008 05:39 schreef BasOne het volgende:
Voetbal
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja alles weg, kutzooi. Gelukkig kijk ik altijd Sportschau op Samstagmittag
...
18:30 komt Sportschau.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:51 schreef Michel. het volgende:
Kijk gewoon op zaterdag rond 6 uur op die Duitse(dacht iets van 1. nog wat) zender die iedereen kan ontvangen, samenvatting is tevens een stuk uitgebreider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |