en dat ongepland omdat ik morgen met moeders de hort op gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben net thuis, lekker een middagje bij mijn lief geweest
Weeknie. Tips?quote:
Ik dacht dat jij geen huismus was?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als jij hier was dan zou ik de deur op slot doen en er niet meer uit komen tot morgen helaas
nee maar anders was ik misschien aangeslotenquote:
Ik vind het wat minder, was van plan om even uit te gaan, maar da gaat denk ik niet lukken vanavondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan heel veel verdragen![]()
maar dat bedoel je vast niet![]()
en wat is het toch leuk als je spontaan bezoek krijgt
voor jou maak ik een exclusiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen huismus was?
wat ben je van planquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
volgende week schatje, volgende week...
Een uitzondering bedoel jequote:
best een goede, als ik maar tijdig ingeschakeld wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het wat minder, was van plan om even uit te gaan, maar da gaat denk ik niet lukken vanavond![]()
JA hallo wat voor een PA ben je![]()
sorry jaquote:
weet je hoeveel verdagen en uitzonderingen er zijn dat wordt heel lang leeren. Jee..... ik weet ze niet eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
best een goede, als ik maar tijdig ingeschakeld wordt
dat merk je dan welquote:
thank god for internetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je hoeveel verdagen en uitzonderingen er zijn dat wordt heel lang leeren. Jee..... ik weet ze niet eens
Ja zoiets kan dan weer welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry jadat bedoel ik maar het is ook exclsufief voor jou, of kan je dat niet zeggen
![]()
pff ja leuk als je dat in 1 gesprek in 1 keer naar boven moet brengen. So iets van ik ga even naar de wc en dan het opzoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
thank god for internet
stel je voor dat je dat allemaal in Brussel moest gaan opzoeken in echte boeken
en ik hoooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets kan dan weer wel
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ik ben echt heel erg vervelend slaperig moe en lui vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik hoooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu van jou
wie is joao?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij eerder dan ik, joao vind je wel leuk dus pas maar op
Ja hij staat al koudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, mama to the rescue, bring on the baley's, want het is weer tochtige vaarstijd
meer posten hier en goed teruglezen levert je extra kennis opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |