Dat vind ik dus van dit nummer:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Holy fuck wat is dit toch een mooi nummer.
Rode wijn in bed? Dat moet een heet avondje zijn geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:59 schreef Cybart het volgende:
* Cybart drinkt cola uit een halve liter flesje
* Cybart heeft de scissor sisters live @ the O2 op On Demand aanstaan
* Cybart zijn dekbed droogt aan de waslijn
* Cybart had er rode wijn overheen geflikkerd
* Cybart had zichzelf beloofd thuis te blijven vanavond
* Cybart heeft nu toch wel weer heel veel zin om op stap te gaan
* Cybart eet vanavond pasta en gamba's
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van dit nummer:
Ok, origineel is beter (Tori Amos) maar Matthew kan er ook wat van!
Ik heb echt zo'n schurfthekel ana die droopy kutkop van Nicholas Cage he...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef m3nster het volgende:
Filmtip: http://www.apple.com/trailers/independent/knowing/
Vooral het crashende vliegtuig.. Heel gaaf gemaakt..
En Bruce willis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n schurfthekel ana die droopy kutkop van Nicholas Cage he...
Die kan maar 1 gezicht, 1 stem en 1 rol opzetten.
Nicholas Cage ie een overrated acteurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n schurfthekel ana die droopy kutkop van Nicholas Cage he...
Die kan maar 1 gezicht, 1 stem en 1 rol opzetten.
Neem me mee! I'm bored. Niemand is in de stad, dat dance feest op stadhuisplein is een flop en ik val steeds in slaap op de bank.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nicholas Cage ie een overrated acteur
Thuis van lunch onmkleden en even uit, en vroeg naar huis
als jij hier was dan zou ik de deur op slot doen en er niet meer uit komen tot morgen helaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem me mee! I'm bored. Niemand is in de stad, dat dance feest op stadhuisplein is een flop en ik val steeds in slaap op de bank.
ga uit en zoek iemand om te ..... of ......... te worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:43 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me ook kapot
wat doe jij vanaaf?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem me mee! I'm bored. Niemand is in de stad, dat dance feest op stadhuisplein is een flop en ik val steeds in slaap op de bank.
dan bel je me toch even ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga uit en zoek iemand om te ..... of ......... te worden.
Of je mag mijn document doen, omdat mijn PA er niet is
hahahahaha je zou willenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:52 schreef Cairon het volgende:
Nee dank je vriendelijk, ik ben geen sloerie.
hoe ben je in de EU verdragen en wetten, het is soooo saaiquote:
volgende week schatje, volgende week...quote:
ik kan heel veel verdragenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe ben je in de EU verdragen en wetten, het is soooo saai
en dat ongepland omdat ik morgen met moeders de hort op gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben net thuis, lekker een middagje bij mijn lief geweest
Weeknie. Tips?quote:
Ik dacht dat jij geen huismus was?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als jij hier was dan zou ik de deur op slot doen en er niet meer uit komen tot morgen helaas
nee maar anders was ik misschien aangeslotenquote:
Ik vind het wat minder, was van plan om even uit te gaan, maar da gaat denk ik niet lukken vanavondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan heel veel verdragen![]()
maar dat bedoel je vast niet![]()
en wat is het toch leuk als je spontaan bezoek krijgt
voor jou maak ik een exclusiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen huismus was?
wat ben je van planquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
volgende week schatje, volgende week...
Een uitzondering bedoel jequote:
best een goede, als ik maar tijdig ingeschakeld wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het wat minder, was van plan om even uit te gaan, maar da gaat denk ik niet lukken vanavond![]()
JA hallo wat voor een PA ben je![]()
sorry jaquote:
weet je hoeveel verdagen en uitzonderingen er zijn dat wordt heel lang leeren. Jee..... ik weet ze niet eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
best een goede, als ik maar tijdig ingeschakeld wordt
dat merk je dan welquote:
thank god for internetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je hoeveel verdagen en uitzonderingen er zijn dat wordt heel lang leeren. Jee..... ik weet ze niet eens
Ja zoiets kan dan weer welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry jadat bedoel ik maar het is ook exclsufief voor jou, of kan je dat niet zeggen
![]()
pff ja leuk als je dat in 1 gesprek in 1 keer naar boven moet brengen. So iets van ik ga even naar de wc en dan het opzoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
thank god for internet
stel je voor dat je dat allemaal in Brussel moest gaan opzoeken in echte boeken
en ik hoooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets kan dan weer wel
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ik ben echt heel erg vervelend slaperig moe en lui vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik hoooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu van jou
wie is joao?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij eerder dan ik, joao vind je wel leuk dus pas maar op
Ja hij staat al koudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, mama to the rescue, bring on the baley's, want het is weer tochtige vaarstijd
meer posten hier en goed teruglezen levert je extra kennis opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |