Dat vond ik met dat regenpak met flappen voor over je schoenen. Motivatie om het niet door te laten gaan was: "Het ziet er niet uit." Alsof je er ooit wél leuk uitziet in een regenpak!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die met dat krat bier vond ik best geniaal. Maar die ging niet door.
Dat was hetzelfde als met dat kappersding van vorig jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vond ik met dat regenpak met flappen voor over je schoenen. Motivatie om het niet door te laten gaan was: "Het ziet er niet uit." Alsof je er ooit wél leuk uitziet in een regenpak!
Beetje slap van de jury idd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Ze lieten hem denk enkel doorgaan omdat hij schattig was en nog jong.
Je dat vond ik inderdaad ook nog best wel een goed idee, even vergeleken met de rest dan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Die elektrische kraan was best wel een goed idee, jammer dat de presentatie suckte.
En wat nou als het een alarm was met alleen een aantal relais zonder accu! He He He! wat dan!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je dat vond ik inderdaad ook nog best wel een goed idee, even vergeleken met de rest dan.
Dat alarm stelde geen reet voor haha, dat hij stiekem even zei "ja het werkt met een aantal relais-tjes"
Ja een tipje van de sluier is dat het bestaat uit een aantal relais.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En wat nou als het een alarm was met alleen een aantal relais zonder accu! He He He! wat dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |