ik kijk zo'n 12 x p.dag (ff snel / of naar de FP), telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:18 schreef HugoChavez het volgende:
Iedereen die meer dan 12 uur per dag op FOK doorbrengt, heeft geen leven.Waaronder ikzelf dus.
wat doen ze hem toch aan, kan iemand niet de kabel uit het stopcontact trekken,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:22 schreef Triptamine het volgende:
Maar Ts. U moet begrypen dat in den tyd dat de waarde heer Tong80 jong was. Er niet zoiets was als Internet. En dat toen het uitkwam zo'n aanslag heeft gemaakt op hem. Het was bijna net zo als Noach, en de zondvloed. De heer komt uit een andere tyd.
De FP.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:27 schreef dgbw het volgende:
[..]
ik kijk zo'n 12 x p.dag (ff snel / of naar de FP), telt dat ook?
De mensch is een raar zoogdier. Waar andere hun tijd altijd gebruiken om er beter van de worden, staat dit dier somsch stil. Vermaeck is een groot goetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:27 schreef factillusion het volgende:
[..]
wat doen ze hem toch aan, kan iemand niet de kabel uit het stopcontact trekken,
en hem uit zijn lijden verlossen, het internet heeft hem in zijn greep tong 80 is niet meer zoals hij was.
waar is die vrolijke jongen van vroeger toch gebleven?
Heeft jouw toetsenbord geen punten komma's en vraagtekens ? Om over de hoofdletter maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:13 schreef factillusion het volgende:
Wat is dat toch met die jongen heeft hij niets beters te doen begrijp me niet verkeerd, tong80 is een koelepeer maar hij zou toch wel eens moeten weten dat er meer op de wereld is dan op een forum lopen zeuren over hoe goed hij het wel niet heeft
maar een ding is zeker hij is wel heel goed in het bedienen van een toetsenbord
Betalen ze jou niet gewoon om veel te posten? Je bent de user met de meeste posts online volgens mij op heel het internetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft jouw toetsenbord geen punten komma's en vraagtekens ? Om over de hoofdletter maar te zwijgen.
tong80 je leeft nog, waar was je al die tijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft jouw toetsenbord geen punten komma's en vraagtekens ? Om over de hoofdletter maar te zwijgen.
Ja ze betalen me gewoon nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Betalen ze jou niet gewoon om veel te posten? Je bent de user met de meeste posts online volgens mij op heel het internet
Net alsof jij die altijd gebruiktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De lijers.quote:
Oe bijna 1-1quote:
Mischien is het wel beter met jouw erbij je laat tenminste wel zien dat je ook nog bent wat is fok nou zonder tong80 ik weet het nietquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:35 schreef factillusion het volgende:
[..]
Mischien is het wel beter met jouw erbij je laat tenminste wel zien dat je ook nog bent wat is fok nou zonder tong80 ik weet het niet
quote:Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 311.606 (gemiddeld 111 per dag)
eigenlijk is hetquote:
Ik post veel in een korte tijd. Ik post normaal pas na 17.00 uurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:44 schreef dgbw het volgende:
Mag ik vragen wat de reden is dat je zo gruwlijk veel fokt, of word dat dan te persoonlijk?
du liegt ;pquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post veel in een korte tijd. Ik post normaal pas na 17.00 uur
Nee hoor. Ik kan met 4 a 5 uur slapen 'snachts de dag ingaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |