abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 1999 @ 17:46:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_221613
(hopelijk niet allang gecoverd op het forum, het is ook bijna onmogelijk om dat na te gaan.)

Vanmiddag op Langs de Lijn gehoord:

De VI-redactie heeft donderdag vanuit een vliegtuig enkele VI's gedropt, hopende dat een ervan in de tuin zou belanden.
Het lukte, Ruud pakte hem op, zwaaide naar de heli, kuste de VI, maar moest meteen daarna zijn 'bijbel' inleveren bij Hummie in de dagboekkamer.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_221614

Bogus,

Ja, dit verhaal kan je streamverslagen terug vinden. Ze werden gedropt aan geel/blauwe parachutes.

pi_221615
Ha, mooie joke zeg. Ik hoor het Hummie al zeggen:'Nee jongens, spelregels zijn spelregels,' terwijl Ruud als een geslagen hond de VI retourneert. Ik wou dat ze eens gingen muiten in dat huis. 'We stappen op, Veronica, tenzij jullie het prijzengeld verdubbelen. Anders is het over met de pret.' Ben trouwens benieuwd wanneer ze de eerste Playboy uit een vliegtuig mogen ontvangen.
pi_221616
Het verslag uit de eerste hand kun je hier vinden:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002255.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221617
Ik heb 'm donderdag of vrijdag wel in de uitzending lezend in een tijdschrift gezien, zou-ie er toch één achterover hebben weten te drukken??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')