Terugkrabbelenquote:
Ja sorry, niet mijn type, ik val eerder op types als Onur Turkoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Terugkrabbelen![]()
Hier mijn profiel dan:
Ik ben 21 lentes jong, woonachtig te delfzijl en ik hou van champagne drinken, uitgaan met mijn vrienden en op vakantie gaan.
Ik rook niet en doe aan fitness. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Whehe natuurlijk is het ook zo. Ik loop hier toch geen ONZ te verkondigen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Collega? Hmm, zou me niets verbazen als het nog echt zo is ookEn ja, ik heb geen vriendin, echter boeit me dat niet. Een relatie heb ik op het moment gewoon geen tijd voor.
Ik nog twijfelen tussen de foto's!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja sorry, niet mijn type, ik val eerder op types als Onur Turko
[ afbeelding ]
Whehehehehequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Ik nog twijfelen tussen de foto's!Gemiste kans weer. Mocht je je bedenken PM je maar. Reageer snel want voor je het weet vind ik de liefde van me leven op Lexa
Edit: En het topic kan ook wel dicht, helaas wordt mijn klacht niet serieus genomen![]()
![]()
onur torko *quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja sorry, niet mijn type, ik val eerder op types als Onur Turko
[ afbeelding ]
Je zal gewoon iets harder je best moeten doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
maar ja, ik val buiten je doelgroep, ben te oud
Doet me denken aan een kruising tussen Geert Wilders en Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Terugkrabbelen![]()
Hier mijn profiel dan:
Ik ben 21 lentes jong, woonachtig te delfzijl en ik hou van champagne drinken, uitgaan met mijn vrienden en op vakantie gaan.
Ik rook niet en doe aan fitness. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Ik proestte m'n bier uit. Welgefeli!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:26 schreef Kudtstudent het volgende:
Soms moet een man zich redden met wat hij voor handen heeft. Zoals die knakker op discovery die alles vreet in een bos.
Dat is een veel gebruikt excuus; 'ik heb er geen tijd voor'.. je wil het wel, maar kan het niet krijgen op dit moment. De waarheid is soms hard. Beter geen laffe excuses!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Collega? Hmm, zou me niets verbazen als het nog echt zo is ookEn ja, ik heb geen vriendin, echter boeit me dat niet. Een relatie heb ik op het moment gewoon geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |