Wordt jij niet misselijk van al die foto's achter elkaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:48 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik ben door mijn 'gratis interesse berichtjes' heen voor vandaag en nog niets. Pffff ze motten me niet
Een paar zijn zowaar best te doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wordt jij niet misselijk van al die foto's achter elkaar?
Ah, we hebben een expertquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:49 schreef MissJ het volgende:
tip: probeer www.knuz.nl dat is volledig gratis
Blijf je wel onthouden dat er veel profielen die er oke uitzien gewoon lokkertjes zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:51 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Een paar zijn zowaar best te doen [ afbeelding ]
Kloptquote:
Als je vrouw bent, tussen de 18 en 26 (:')!) een normaal postuur hebt en kunt ontvangen in Noord-Nederland kunnen we het hele datingsite gebeuren gewoon overslaan en stap ik zo in de auto?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Klopt![]()
heb ook een tijdje aan internetdating gedaan, vandaar
Lol! :p Ik zie jou na werktijd ook altijd alleen richting huis gaan, collegaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is te verwachten natuurlijk, als het IRL al niet lukt dan moet je wel erg falen in het leven. Dat soort falende mensen vind je dus op datingsites.
Ik zou zeggen check mijn Fobo maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:59 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Als je vrouw bent, tussen de 18 en 26 (:')!) een normaal postuur hebt en kunt ontvangen in Noord-Nederland kunnen we het hele datingsite gebeuren gewoon overslaan en stap ik zo in de auto?
* Kudtstudent toont interesse!
* Kudtstudent flirt
Je geboortedatum is heul niet ingevuldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check mijn Fobo maar![]()
enne ik woon niet in het Noorden des lands, dus helaas.
Ja, ik hou het graag spannend, vandaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Je geboortedatum is heul niet ingevuld
Tja niks dus danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:04 schreef Kudtstudent het volgende:
Je postuur is ook niet af te lezen aan die ene foto, wat heb ik dan aan dat ding man
Collega? Hmm, zou me niets verbazen als het nog echt zo is ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:01 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Lol! :p Ik zie jou na werktijd ook altijd alleen richting huis gaan, collega
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |