waardeloosquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Topspin het volgende:
Red bull en mocht dat niet baten een snuifje hier en daar
Wat heb je de hele week gespaard?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef reetveter het volgende:
Hier niet, hele week voor gespaard. En dan is iedereen lui
Ik weiger, ik lig heel de week al braaf om 23:00 in bedquote:
Die is een Lego graafmachine aan het bouwenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef Nemain het volgende:
En btw, dat vriendje van je moet wel uitgerust zijn, die weet vast wel iets leuks te bedenken om te zorgen dat je wakker blijft.
Dan word ik niet meer wakker, dat werkt bij mij alleen na lunchtijd op de wc op m'n werkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Zo voelde ik me 2 weken geleden.
Wat helpt is een powernap. Geen koffie nemen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is een Lego graafmachine aan het bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
IT?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef Topspin het volgende:
[..]
Verkleedt je als IT en ga mensen angst aanjagen op straat
Ik drink thuis bierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef JanusAnus het volgende:
Bier drinken natuurlijk, gleuf! Dat kon je zelf toch wel verzinnen! Je zit gewoon smoesjes voor jezelf te verzinnen om niet te gaan!
Meiden die bier drinkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik probeer het maar even met koud bier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef Topspin het volgende:
[..]
Verkleedt je als IT en ga mensen angst aanjagen op straat
Je weet wel die clown in de film IT die in haar icoon staatquote:
Powernap ja, gewoon liggen en ervoor zorgen dat je max 20-30 minuten slaapt, daarna klaag je eerder om 2 uur 's nachts dat je niet meer kan slapen dan dat je om 11 uur al moe bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Zo voelde ik me 2 weken geleden.
Wat helpt is een powernap. Geen koffie nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |