abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221600
Goede avond allemaal,

Dag 66

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-20-1999 om 05:03 PM schreef oliebol2000 het volgende:
K: "we gaan deze vouwen en bij elkaar zetten, we zitten bijna aan de 950"

Ze hebben het hele huis vol staan met doosjes. Voor een streamverslag niet zo spectaculair . Ik ben niet gek op plaatjes in berichten maar omdat er verder niets te doen is, is het misschien leuk voor de niet streamkijkers om welke dozen het gaat. Deze dus , Zo ziet het eruit nu.

Ik noem het maar "screenshot van de dag".

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_221601
Ze zijn de restdozen aan het opruimen en brengen die in de voorraadkamer..hehe zal het gefreubel, geknutsel nu ten einde zijn. Het lijkt erop dat het klaar is.

Willem zag ik even in de slaapkamer en hij liet een kalender zien tegen de camera, ik kon niet zien wat voor een plaatjes erop stonden

De was hangt in de badkamer te drogen en Willem spoelt even zijn koppie onder de kraan.

pi_221602
A is aan het koken. Af en toe vraagt ze wat aan W die op de bank zit.
K + R ook op de bank. Even geleden heb ik een stream gezien met R in de DBK. Het geluid was helaas uit de keuken. Foutje van de regie? Is de DBK wel eens vaker op de streams te zien geweest?
W (de leider?) mobiliseert de rest om de dozen in de keuken (zie plaatje van oliebol) aan de kant te schuiven. Iedereen luistert uiteraard naar de leider.
18:42 A dient het eten op.
K : Lekker hoor! Allen : In 1 woord GEWELDIG.
18:46 R vraagt A hoe ze het heeft klaargemaakt.
A: Gewoon creme freche, snippertje zalm erdoorheen en de rest kan ik helaas niet verstaan (geluid is erg slecht en dan zit iedereen er ook nog eens doorheen te smakken, het zal dus wel lekker smaken).
Kortom ik heb nog geen idee wat ze eten...
18:48 A vraagt zich af of ze het echt wel lekker vinden of dat ze maar zeggen dat ze het lekker vinden. Ze haalt het krentenbrood (?) van Bianca in de herinnering waarover iedereen zei dat ze het lekker vonden, maar dat unaniem werd uitgelachen.
18:50 Zo nu ga ik zelf even eten, want ik krijg hier enorme honger van.

[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 20 November 1999).]

Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

pi_221603
Het eten is op en ze zitten na te tafelen met elkaar. Ze schenken een toetje in, dit keer vla en yoghurt.

Ze evalueren nog even de dag met elkaar, iedereen komt tot de conclusie dat het een zinvolle dag was.

pi_221604
Twee streams op blauw. Op één van de banken zitten Bart en Anouk en twee van de kippen. Ruud en Maurice zitten op de andere banken.

Anouk zit weer verschrikkelijk chagrijnig te kijken. En ze moet nog vijf dagen!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 november 1999 @ 21:45:00 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_221605
Oliebol 2000 en andere reporters

even hart onder de riem
Deze streamsverslagen zijn echt prettig om te lezen. Sorry, ik doe er zelf nooit aan mee. Even geprobeerd net in mijn topic over Mona bij Monte Carlo
is zwaar
ik hou het bij reageren,
bij deze

pi_221606
A zit vragen te stellen a la Triviant, b.v. "Hoe heet iemand die niets van computers afweet?". Als B het verkeerde antwoord geeft ("een A-digibeet") verbetert A hem venijnig.
R zie ik niet.

M wordt op z'n vingers getikt dat z'n zender niet goed zit

Het vragenvuur van A gaat maar door....(gaap)

pi_221607
De dag heeft ze moe gemaakt lijkt wel. Maar ze zitten voldaan op de bank.

R: "was een leuke dag, potverdiekie joh he"

M: "wel veel werk maar echt een gaaf gevoel, lachen joh"

Verder wordt er wat efgeklets, ik kan het alleen moeilijk verstaan.

Mensen voor vanavond hou ik het voor gezien, morgen weer een frisse dag met veel streamsverslagen.

pi_221608
22:17 A zit Triviant vragen te stellen op de bank. B, K en W proberen de goede antwoorden te geven.
Enkele vragen :
- Hoeveel meter is een hectometer?
- Welke taal wordt officieel in Brunei gesproken?
- Waar staat de afkorting EMU voor?
Als je je algemene kennis op wilt vijzelen moet je maar snel gaan kijken...
22:21 K probeert wat te lezen en W is weggegaan. M roept ook af en toe iets op de achtergrond. B is de enige die nog mee doet... maar ja we weten dat hij dol is op uitdagingen!
22:25 A : Wat is een palindroom?
B : Een woord wat van voor naar achter en van achter naar voor hetzelfde is.
A : Abba
A : Lepel
B :Madam
A : Madame eindigt op een e. Frans woord.
B : Nee. Het is gewoon een Nederlands woord. Hoerenmadam schrijf je toch ook niet met een e op het eind.
Als A genoeg kaartjes heeft zitten ze hier volgende week nog... Welterusten allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 20 November 1999).]

Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

pi_221609
Anouk leest nog steeds de Triviant kaartjes voor. Bart probeert ze nog steeds te beantwoorden (dit vindt ie leuk, al dit soort weetjes), de rest heeft inmiddels afgehaakt.
Tussen door doen Bart en Anouk nog wat coordinatieoefeningen. Linkerhand wrijven, rechterhand kloppen e.d. Anouks coordinatiegevoel is niet echt geweldig, die van Bart wel, maar deze heeft ze dan ook al vaker gedaan.
En weer verder met de Triviant vragen.

Dan om 23:30:
Waar staan de Kubushuisjes?
Hehe, wij zijn rond!
Tijd om brood te bakken

zondag 21 november 1999 @ 00:24:00 #11
228 Big Brother
is watching too
pi_221610
De mannen zitten aan tafel te kaarten.
Karin leest.
0.31 Bart en Ruud zijn deeg aan het kneden.
pi_221611
Anouk is alweer als eerste naar bed net zoals de afgelopen dagen.
pi_221612
Deze Topic hebben we gesloten en de dagstreams zijn weer aangemaakt. Bedankt namens de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002312.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')