Dag 66
De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-20-1999 om 05:03 PM schreef oliebol2000 het volgende:
K: "we gaan deze vouwen en bij elkaar zetten, we zitten bijna aan de 950"Ze hebben het hele huis vol staan met doosjes. Voor een streamverslag niet zo spectaculair
. Ik ben niet gek op plaatjes in berichten maar omdat er verder niets te doen is, is het misschien leuk voor de niet streamkijkers om welke dozen het gaat. Deze dus
, Zo ziet het eruit nu.
Ik noem het maar "screenshot van de dag".
![]()
Willem zag ik even in de slaapkamer en hij liet een kalender zien tegen de camera, ik kon niet zien wat voor een plaatjes erop stonden
De was hangt in de badkamer te drogen en Willem spoelt even zijn koppie onder de kraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 20 November 1999).]
Ze evalueren nog even de dag met elkaar, iedereen komt tot de conclusie dat het een zinvolle dag was.
Anouk zit weer verschrikkelijk chagrijnig te kijken. En ze moet nog vijf dagen!
even hart onder de riem
Deze streamsverslagen zijn echt prettig om te lezen. Sorry, ik doe er zelf nooit aan mee. Even geprobeerd net in mijn topic over Mona bij Monte Carlo
is zwaar
ik hou het bij reageren,
bij deze
M wordt op z'n vingers getikt dat z'n zender niet goed zit
Het vragenvuur van A gaat maar door....(gaap)
R: "was een leuke dag, potverdiekie joh he"
M: "wel veel werk maar echt een gaaf gevoel, lachen joh"
Verder wordt er wat efgeklets, ik kan het alleen moeilijk verstaan.
Mensen voor vanavond hou ik het voor gezien, morgen weer een frisse dag met veel streamsverslagen.
[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 20 November 1999).]
Dan om 23:30:
Waar staan de Kubushuisjes?
Hehe, wij zijn rond!
Tijd om brood te bakken
Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002312.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |