Je kan niet poepen, met je motorieke afwijking, oligofreen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef snorfiets het volgende:
WTF
Is irritant hoor!
Ik het ook tegen een paar collega's zeggen omdat ik ervan uit ging dat ze het wel interessante informatie vonden, weet binnen 2 min het hele bedrijf het
Opzich wel lachen maar ook wel weer vervelend omdat ik liever schoon poep
Nee zo werkt t niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan niet poepen, met je motorieke afwijking, oligofreen.
Het blijft langer aan je vinger vastplakken, waarna jij met een spastische beweging het papier richting de muur schuurt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Nee zo werkt t niet.
Het ging allemaal goed!
Maar vanwege de verf op mn vinger bleef het wcpapiertje langer plakken dan verwacht waardoor ik het niet optijd los kon laten zodat het in de pot viel.
x
Stond er: Wie dit leest is gek. ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:54 schreef afcajos het volgende:
Herinnert mij weer aan een tijdje geleden aan de wc op school.
Ik stap nietsvermoedend de wc binnen, hang mijn zwans in de pot en begin te stralen. Kijk ik naar rechts, is er poep aan de muur gesmeerd![]()
Nee er stond:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stond er: Wie dit leest is gek. ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Je zwans hoort ook niet IN de pot, tenzij je zat. Of ben je een neger?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:54 schreef afcajos het volgende:
Herinnert mij weer aan een tijdje geleden aan de wc op school.
Ik stap nietsvermoedend de wc binnen, hang mijn zwans in de pot en begin te stralen. Kijk ik naar rechts, is er poep aan de muur gesmeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |