Enfin, was were een lange werkdag voor mij, mede doordat iemand kankertraag was en
2 3 fuckin uur over deed om de vrachtwagen in de sluis te knallen
Overzicht:
10 uur, Ik heb alles klaar staan wat geladen kan worden
10.30 griet komt aanrijden en vraagt waar ze hem in moet zetten
Ik zeg poort 1, blijft ze mij stak aankijken waar poort 1 is terwijl het met koeieletters eropstaat.
11.00 Ik ga naar binnen weer en hou pauze
11.30 k ga naar buiten en zie dat dat mens nog steeds op straat staat en beetje naar achter en voor zit te rijden.
11.45 Nou ze wagen staat nou dus half op straat en blokkeert al het verkeer, ik zie dat grietje dus haastich om zich heenkijken en leek helemaal de weg kwijt te zijn
12.00 Ik besluit maar eens d'r naartoe te lopen en stel haar voor om mij dat ding in te laten parkeren waarop ze steevast NEE

zegt en ik zag al in haar ogen dat ze bloedserieus was. Zelfs als de wereld tenonder zou gaan zou ze dr niet uitstappen tot het erin zat.
12.30 Na een tweede koffie en een ander wagen gevuld te hebben zie ik dat dat mens NOG STEEDS bezig is hem erin te krijgen. Dat ding stond dus letterlijk 3 meter ernaast

en ook net zo scheef.
10 minuten later vroeg een ander collega aan haar dat hij het klusje wel zou klaren maar al gauw kwam het ook terug met een '

' face.
Pas na 13.00 zat ze d'r in en het laden duurde maar 10 minuutjes
klacht: Vrouwen & vrachtwagen

MENS DOET FOCKIN 3 UUR OM HEM ERIN TE RIJDEN !
[ Bericht 0% gewijzigd door Dibble op 22-08-2008 19:06:32 ]