quote:Memory card heb je niet persé nodig, want er zit een harddisk in.
Op maandag 25 maart 2002 19:44 schreef cockatrice het volgende:
Ook de prijs spreekt mij aan. De xbox is gewoon veels te duur. Helemaal als je bedenkt dat je er ook een memory card en een dvd afspeelset bij moet kopen. Er komen trouwens wel kleinere joypads voor uit heb ik gehoord (voor de Japanners waarschijnlijk).
quote:XBox kost bij MediaMarkt Rotterdam nu € 335 bij aanschaf van twee spellen.
Als die xbox een eurootje of 300 is koop ik hem er wel bij, maar niet voor deze prijs.
quote:Voor wie het niet al begreep, dit is een Photoshop grap en geen echte aktie
Op maandag 25 maart 2002 19:28 schreef Marble het volgende:[..]
Een gewone Xbox met een dom thema dus...
En wie noemt z'n hond nou "People Eatah"
quote:die hard disk is niet voor je savegames maar voor andere doeleinden
Op maandag 25 maart 2002 19:56 schreef Vibromass het volgende:[..]
Memory card heb je niet persé nodig, want er zit een harddisk in.
[..]
quote:Bij mij staan er al een boel savegames op, maar ja jij zult wel niet gewoon uit je nek lopen lullen als jij zoiets beweert..
Op maandag 25 maart 2002 20:31 schreef jacco het volgende:[..]
die hard disk is niet voor je savegames maar voor andere doeleinden
quote:Klopt. Je kan niet onder het gamen je saves op die interne harddisk zetten. Die hd is bedoeld om bijv. je mp3's op te zetten en dan te laten afspelen tijdens het gamen.
Op maandag 25 maart 2002 20:47 schreef Vibromass het volgende:[..]
Bij mij staan er al een boel savegames op, maar ja jij zult wel niet gewoon uit je nek lopen lullen als jij zoiets beweert..
quote:he effe chill man, ik vertel ook alleen maar wat mij verteld wordt, en waarom kun je er dan in godsnaam losse memory cards bijhalen? beetje dubbelop dacht ik zo
Op maandag 25 maart 2002 20:47 schreef Vibromass het volgende:[..]
Bij mij staan er al een boel savegames op, maar ja jij zult wel niet gewoon uit je nek lopen lullen als jij zoiets beweert..
quote:jij hebt er net als Vibro-Ass al een thuisstaan neem ik aan?
Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef Iam_Zenith het volgende:[..]
Klopt. Je kan niet onder het gamen je saves op die interne harddisk zetten. Die hd is bedoeld om bijv. je mp3's op te zetten en dan te laten afspelen tijdens het gamen.
quote:Waar zie je dat dan. Zou graag weten waar je dat gevonden hebt. Bij gameshop.nl kost ie 369 en bij hotbit.nl 368.
Op maandag 25 maart 2002 19:56 schreef Vibromass het volgende:
XBox kost bij MediaMarkt Rotterdam nu € 335 bij aanschaf van twee spellen.
Ik zou zeggen hou de pricewatch eens in de gaten : xbox pricewatch
quote:Bron
When Nintendo first announced its GameCube memory card there were some typos in the press release, which sent the press and watching consumers into a frenzy wondering if the card was 4MB (megabytes) or 4Mb (megabits). The difference is quite substantial, as 4Mb is a mere half-megabyte. Much to our chagrin, Nintendo quickly clarified that the card was the latter, an almost laughable 4Mb, making it a mere 1/16th the size of Sony's and Microsoft's competing 8MB memory card standard. And, we're not even going to mention the monstrous Xbox hard drive.At the time we questioned Nintendo's motives, but figured that the company knew what it was doing. The official Memory Card 59 from Nintendo holds -- as you might guess -- 59 blocks of data saves. On the average GameCube titles use anywhere from as little as four blocks to 20 blocks. That said, you're only going to fit 3-6 game saves at best on each card. How quickly it became apparent that the Memory Card 59 was an unaccommodating solution. EA even had to dumb down the franchise mode in the GameCube version of Madden because the save data size would have exceeded the MM59's maximum capacity. Additionally, many other sports titles and other data intensive titles use anywhere from 40 blocks to well over 100. Acclaim's All-Star Baseball 2003 uses nearly 300 blocks of memory for its in-depth franchise mode, making it absolutely impossible use the Memory Card 59.
quote:Sorry, dat klopt niet. Die harddisk is juist voornamelijk bedoeld om onder het gamen je saves op te slaan. Elk XBox spel ondersteunt dat.
Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef Iam_Zenith het volgende:[..]
Klopt. Je kan niet onder het gamen je saves op die interne harddisk zetten. Die hd is bedoeld om bijv. je mp3's op te zetten en dan te laten afspelen tijdens het gamen.
Wel kun je er voor kiezen om een memory card te gebruiken ipv de harddisk, voor als je je save zou willen overzetten op een andere XBox. Maar de default save plaats is altijd de hard disk.
Dat je er daarnaast .WMA files op kan grabben is een bonus.
quote:Idd. Dat was niet zo slim van Nintendo. Gelukkig zijn er wel grotere alternatieven, maar die hebben ook hun nadelen (maar 127 verschillende savefiles die er op kunnen, dus dat wordt lastig als die memorycards heel groot worden)
Op maandag 25 maart 2002 21:08 schreef Marble het volgende:
Nog een nadeel van de GameCube: de officiële memorycard sucks.
[..]Bron[/sup]
quote:Het staat in deze Tweakers forum topic
Op maandag 25 maart 2002 21:04 schreef Iam_Zenith het volgende:[..]
Waar zie je dat dan. Zou graag weten waar je dat gevonden hebt. Bij gameshop.nl kost ie 369 en bij hotbit.nl 368.
Ik zou zeggen hou de pricewatch eens in de gaten : xbox pricewatch
quote:Nope, misschien over een tijdje als ie hier in de buurt van arnhem ook gezakt is naar 360
Op maandag 25 maart 2002 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
jij hebt er net als Vibro-Ass al een thuisstaan neem ik aan?
quote:Oh is dat zo? Nou sorry dan, ik dacht dat ik het ergens gelezen had. Mijn excuse
Op maandag 25 maart 2002 21:10 schreef Vibromass het volgende:[..]
Sorry, dat klopt niet. Die harddisk is juist voornamelijk bedoeld om onder het gamen je saves op te slaan. Elk XBox spel ondersteunt dat.
Wel kun je er voor kiezen om een memory card te gebruiken ipv de harddisk, voor als je je save zou willen overzetten op een andere XBox. Maar de default save plaats is altijd de hard disk.
Dat je er daarnaast .WMA files op kan grabben is een bonus.
quote:Oh, dan is de site nog niet geupdate of de prijzen zijn weer gestegen
Op maandag 25 maart 2002 21:12 schreef Vibromass het volgende:[..]
Het staat in deze Tweakers forum topic
quote:Bron
With consumers complaining, it is about time Nintendo came up with a better solution than the current half-megabyte Memory Card 59. Today Nintendo announced that it will release a 2MB solution called the Memory Card 251 on June 24, alongside the release of the anticipated gothic thriller Eternal Darkness: Sanity's Requiem and the company's much talked about wireless Wave Bird controller.We contacted Nintendo for comment on whether or not the Memory Card 59 would see a price drop from $14.95, but a representative said there were no announced plans; however, the Memory Card 59 would still be available for purchase.
Nou, het wordt al ietsjes beter... Maar nog steeds nowhere near de 8MB van de PS2 en Xbox.
quote:Hoeveel saves kan je op een 2mb zetten
Op dinsdag 26 maart 2002 08:07 schreef Marble het volgende:[..]
Nou, het wordt al ietsjes beter... Maar nog steeds nowhere near de 8MB van de PS2 en Xbox.
quote:mwah, ik zie liever dat beide titels tegelijk op PC als op XB verschijnen... Sommige games moet je gewoon op je PC spelen... Anders worden die Lannetjes ook snel saai hoor...
Op dinsdag 26 maart 2002 20:49 schreef Iam_Zenith het volgende:
Hmmm... Misschien leuk voor die gene die een Xbox hebben of er nog 1 gaan afschaffen: check this
quote:http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=21151
Op dinsdag 19 maart 2002 19:57 schreef Vibromass het volgende:[..]
Na 5 dagen waarvan 1 zondag kan je niet zeggen dat de XBoxen in de schappen liggen te verpieteren.
quote:Dat kun je wel zeggen als je bekijkt dat de PS2 uitverkocht was.
Op woensdag 27 maart 2002 09:02 schreef pmponer het volgende:[..]
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=21151
Dit staat dus wel als een contrast tegenover de verkoop van de Xbox.
quote:Dan ben je wel sneu...
Op woensdag 27 maart 2002 09:09 schreef Bastard het volgende:
werden gewoon mensen in elkaar geslagen voor een PS2...
quote:Sorry jongens maareh... I told ya so!
Op woensdag 27 maart 2002 09:02 schreef pmponer het volgende:[..]
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=21151
Voorbeeldje van punt 3:
Project Gotham - Opgepoetste versie van MS-R op de Dreamcast
Jet Set Radio F. - Opgepoetste versie van Jet Set Radio op de DC
Amped - Standaard snowboard game
Munch's Oddesey - Oddworld 3 (sequel)
Fusion Frenzy - ? lomp spel
Jammer, jammer. Dit zal geheid veranderen in de loop van tijd, maar op t moment is t gewoon wat magertjes... De Xbox heeft gewoon een TRAGE start gemaakt, op den duur zal ie wel goed gaan verkopen...daarom wacht ik nog ff met de eventuele aanschaf. Tuurlijk is Halo vet en zijn Project Gotham en Oddworld cool, maar het zal menig gamer er niet van overtuigen om een xbox aan te schaffen of van console over te stappen.
Ook zeker vanwege het prijskaartje wat aan de xbox hangt...
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-03-2002 09:52]
quote:Breder publiek= meer ruimte voor concurerende consoles
Op woensdag 27 maart 2002 09:23 schreef Marble het volgende:
Hoe kan het dan dat dat in Amerika wél gebeurd, Robhimself?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |