dat is nu eenmaal onderdeel van de estafette hé. Je moet niet alleen de snelste zijn, maar ook goed het stokje wisselen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Blik het volgende:
er moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat de topfavoriet Jamaica en favoriet Groot-Brittannie uitgeschakeld werden door een foutieve wissel
Een wissel goed uitvoeren lijkt me een essentieel onderdeel op deze discipline, daar moet je op trainen om dat goed te kunnen doen, dat landen met snellere lopers dit niet is gelukt doet niets af aan de prestatie van de Belgen die de wissels gewoon goed uitvoeren en dus een terechte zilveren plak binnen halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Blik het volgende:
er moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat de topfavoriet Jamaica en favoriet Groot-Brittannie uitgeschakeld werden door een foutieve wissel
ik ben helemaal niet op mijn pik getrapt, het is toch gewoon zo dat estafette niet alleen snel lopen is, maar ook goed samenwerkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef Blik het volgende:
zo, één opmerking en er zijn meteen een paar mensen op de pik getrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |