abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61077834
Ja, maar het gaat hier om het opbiechten. Een relatie bestaat volgens mij onder andere uit vertrouwen en eerlijkheid, dus waarom zou je dat soort dingen verzwijgen? Omdat je te zwak bent toe te geven dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan? Daar bestaat het hele leven uit, fouten, maar daar leer je van. En mocht je vreemdgaan, in welke toestand je ook verkeert, dan is het je eigen schuld, klaar. Blijkbaar zit er dan toch ergens in je relatie iets fout, of mis je iets. Je mag dan wel strontlazerus zijn, maar als je iemand gepijpt hebt dan ben je blijkbaar toch niet zo ver heen dat je het niet meer bewust bent.
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:21:07 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61077926
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:07 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.
Maar als mijn vriend dit gedaan had zou ik het ook niet willen weten. Vandaar mijn keuze
Aw vandaar.

Ik weet niet. Aan de ene kant wil je zoiets NOOIT horen van/over je partner, maar dan voornamelijk omdat je gewoon wilt dat zoiets niet gebeurt.
Wanneer het wel gebeurt dan zou ik het denk ik zo snel mogelijk willen weten zodat ik er ook zo snel mogelijk een punt achter kan zetten. Ik zou er niet 3 jaar later achter willen komen dat ze iemand anders 'in' zich heeft gehad ofzo, zij dat al die tijd voor me verzwegen heeft, en ik al die tijd van niets heb geweten.

Veel vrouwen zie je vaak advies geven van 'niets zeggen', 'wat niet weet wat niet deert', 'het was toch maar een foutje!?' etc etc. Dat vind ik niet kunnen. Je moet van je partner eerlijkheid kunnen verwachten over de belangrijke zaken, en vreemdgaan (ook al is dat eenmalig of 'een foutje') hoort gewoon gemeld te worden als je een beetje respect hebt voor je partner en jezelf.
  zondag 24 augustus 2008 @ 08:30:40 #203
193843 JihadJoe
Varkenspest
pi_61080029
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.

En natuurlijk boeit het hem niet dat jij een vriend hebt, hij wil zijn kwakkie kwijt, niets meer en niets minder. Daar is het een man voor. En geen man zal tegen een dronken vrouw, die je net gezoend heeft en met je mee naar huis gaat zeggen:"Niet doen hoor, meisje, denk aan je vriend."
Die gast dacht alleen maar

Dus probeer nou niet de heilige maagd Maria uit te hangen want dat is bij deze mislukt.

En waarschijnlijk heb je hem ook geen rubbertje om zijn puddingbuks gedaan. Dus heeft hij een SOA, dan zul je het binnenkort toch aan aanstaande ex mogen uitleggen.
Jakkes wat een bull shit.

Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.

Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
Vort, ga varkens pesten!
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:11:47 #204
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_61080163
of je komt thuis met een dikke lip... en hoe leg je dat uit??????????????????

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:17:05 #205
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_61080202
Het is al helemaal zielig dat je zegt iets met je mond gedaan te hebben ipv pijpen op een anoniem forum.
Ik denk niet dat je vriend er nooit achter komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaneel op 24-08-2008 10:39:29 ]
pi_61081300
Gewoon voor jezelf goed lullen, geef de drank de schuld, of de ruzie die je een week eerder had met je vriend waardoor je de behoefte kreeg een andere piemel in je mond te stoppen, hou het voor jezelf en ga lekker hypocriet op de bank naast je vriend zitten alsof er nooit iets gebeurt is
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:15:42 #207
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61081334
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.

Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
ben het ook zelfs deels met jou eens.
zoiets hoort een echte vent niet te doen.
Maar zij was eigenlijk nog stommer

Imperare sibi maximum imperium est
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:16:29 #208
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61081346
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon voor jezelf goed lullen, geef de drank de schuld, of de ruzie die je een week eerder had met je vriend waardoor je de behoefte kreeg een andere piemel in je mond te stoppen, hou het voor jezelf en ga lekker hypocriet op de bank naast je vriend zitten je vriend pijpen alsof er nooit iets gebeurt is
pi_61081507
Eenmaal niet te vertrouwen,.. nooit meer te vertrouwen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:35:20 #210
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61081617
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
Eenmaal niet te vertrouwen,.. nooit meer te vertrouwen.
ik ben dat neit met je eens. Denk ik. In ieder geval niet in alle gevallen.
Als iemand oprecht spijt heeft gehad van zijn or haar overspel, dit een opwelling was en mevrouw/meneer dit meteen heeft verteld, zonder er een maar aan te verbinden (maar ik was...) dan moet er in een goeie relatie ook echt wel ruimte zijn voor vergeven. Niet vergeten, maar wel vergeven

Als iemand zelf inziet dat door zijn actie degene waarvan hij / zij houdt zeer veel verdriet/pijn heeft,
dan kan ik mij voorstellen dat die persoon zichzelf, mits deze ook echt wel veel van zijn partner houdt,
nog kutter gaat voelen dan degene aan wij hij of zij het juist verteld heeft.

Eigenlijk ga je samen dus een beetje door een dal dus. Kom je hier als relatie weer helemaal bovenop,
dan denk ik dat de herhalingskans zogoed is als nihiel, MITS er goed over gepraat is, en het een afgesloten
hoofdstuk betreft. En niet dat het even afgedaan wordt.

Maarja, just my 2cents. Ongelukjes KUNNEN gebeuren, en ik denk niet dat dat alleen iets te maken heeft met of je relatie zo supergoed was of niet.
pi_61081905
TS heeft zichzelf inmiddels huilend voor een trein geworpen? Kom eens terug en doe es updateje posten het is allemaal niet persoonlijk bedoeld
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:04:36 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_61082953
quote:

[..]

weet niet, ik zou zelf never vreemdgaan, maar als iemand met mij wil vreemdgaan ga ik niet moeilijk lopen doen, hun probleem, ik zou hoogstens flink aangeschoten meiden ff vragen of ze wel zeker weten waar ze mee bezig zijn....

denk dat het overgrote deel van de mannelijke bevolking geen last van zn geweten krijgt als iemand met hen vreemdgaat..... zolang er maar aan hun leuter gezogen wordt....
pi_61083381
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:26:41 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61083468
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.
Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:29:27 #215
193843 JihadJoe
Varkenspest
pi_61083525
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
Ik vraag mij af of jij wel zo te vertrouwen bent. Je zult ook wel nooit gelogen hebben. Kortom, je leven is een open boek.

Heb je er geen trauma aan overgehouden?
Vort, ga varkens pesten!
pi_61083544
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Sucky sucky 5 dolla . Ik hoop dat je vriend erachter komt .

En dat hij die gast nog even opzoekt om 'm een doodschop te geven. Iemand die aan je vriendin zit moet je gewoon keihard aanpakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 24-08-2008 13:41:24 ]
X
X
X
pi_61083611
quote:

[..]

Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61084112
quote:

[..]

Nee, die kerel heeft waarschijnlijk wat gedronken en dan wordt het fatsoen toch wat minder allemaal.

Hij probeerde iets en zij hapte toe. Ze had er ook voor kunnen kiezen niet toe te happen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:12:22 #219
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_61084517
Als je binnen een relatie andermans lul in je bek stopt ben je een kankerhoer.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:32:46 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61084994
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.
Ik ben dus totaal niet onzeker. Ik heb gewoon hele duidelijke grenzen die voor iedereen duidelijk zijn. Heel simpel, en dat werkt het prettigste.
pi_61085007
Is TS er nog of is er vanavond een "familie drama" bij het 8 uur journaal?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:36:18 #222
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61085060
te lui om het hele topic te doorlezen; maar gebaseerd op de TT enkel 1 opmerking : je verdient je vriendje niet; ik hoop dat hij deze labiele persoon snel doorgrond en ze asap dumpt. wie z'n gat verbrand moet maar op de blaren zitten
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61085126
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

En dat hij die gast nog even opzoekt om 'm een doodschop te geven. Iemand die aan je vriendin zit moet je gewoon keihard aanpakken.
, de schuld ligt niet bij die gast die gepijpt is door de TS hoor. Misschien wist hij niet eens dat zij een vriend had. De enige die hier fout is is de TS, de rest heeft nergens schuld van.
pi_61090766
Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je het niet moet vertellen of dat ze het niet willen weten als hun partner vreemdgaat.
Zijn die mensen dan zo bang om alleen te blijven dat ze er voor een relatie gebouwd op leugens kiezen. ik had al het idee dat veel mensen een relatie beginnen met de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Maar zo'n instelling gaat boven mijn pet.

Jammer trouwens dat de TS niet reageert op de opbouwende kritiek
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_61091436
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als je binnen een relatie andermans lul in je bek stopt ben je een kankerhoer.
pi_61096002
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef vipergts het volgende:
Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je het niet moet vertellen of dat ze het niet willen weten als hun partner vreemdgaat.
Zijn die mensen dan zo bang om alleen te blijven dat ze er voor een relatie gebouwd op leugens kiezen. ik had al het idee dat veel mensen een relatie beginnen met de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Maar zo'n instelling gaat boven mijn pet.

Jammer trouwens dat de TS niet reageert op de opbouwende kritiek
Mensen zijn liever gelukkig met leugens dan ongelukkig met de waarheid. Daar valt ook best wat voor te zeggen. Niemand wil ongelukkig zijn.

Optimistische mensen zijn gemiddeld gelukkiger maar ook gemiddeld naiever.
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:14:23 #227
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61096115
quote:

[..]

dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.
En dit werkt inderdaad DOOR in je volgende relaties. Onbewust.
Ik vind dit ook volstrekt oneerlijk tegenover evt nieuwe vriendin,
en probeer dit ook in te perken, want ik weet dat zij een compleet
ander individu is.

Eens, yi?
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:34:48 #228
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61098672
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef de_priester het volgende:

[..]

dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.
En dit werkt inderdaad DOOR in je volgende relaties. Onbewust.
Ik vind dit ook volstrekt oneerlijk tegenover evt nieuwe vriendin,
en probeer dit ook in te perken, want ik weet dat zij een compleet
ander individu is.

Eens, yi?
Eens priester.

Het is gewoon volkomen logisch dat je vertrouwen in je eventuele partners gewoon een deuk krijgt wanneer iemand waarvan je houdt en die je vertrouwd, achteraf blijkt dat ze (of hij) je keihard heeft voorgelogen en bedrogen al die tijd.

Nu heb ik zelf zoiets niet meegemaakt IN een relatie, maar wel dat je iemand vertrouwd en dat dat vertrouwen dus beschaamd wordt door die ander. Dan is het daarna toch moeilijk om een ander weer 100% te vertrouwen. Je wordt voorzichtiger. De grenzen worden opeens wat harder in het zand getrokken zeg maar.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:56:19 #229
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61099353
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eens priester.

Het is gewoon volkomen logisch dat je vertrouwen in je eventuele partners gewoon een deuk krijgt wanneer iemand waarvan je houdt en die je vertrouwd, achteraf blijkt dat ze (of hij) je keihard heeft voorgelogen en bedrogen al die tijd.

Nu heb ik zelf zoiets niet meegemaakt IN een relatie, maar wel dat je iemand vertrouwd en dat dat vertrouwen dus beschaamd wordt door die ander. Dan is het daarna toch moeilijk om een ander weer 100% te vertrouwen. Je wordt voorzichtiger. De grenzen worden opeens wat harder in het zand getrokken zeg maar.
Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.

En dat is gek omdat ik natuurlijk al 2x dat heb meegemaakt en ze daarna voor geen cent meer vertrouwde. Echter... Toen werd het geheel ook gebaggatelliseerd door hun kant, waardoor het uiteindelijk helemaal nooit meer goed gaat komen natuurlijk. Ik wilde wel kijken of er nog door wat moeite weer wat moois van te maken was, maar dat kon niet op die manier. Ik denk echter nog steeds dat als je een goeie relatie hebt er nog steeds enige kans is tot een slippertje. En hoewel ik zelf zeg: dat zou ik nooit doen! weet je het uiteindelijk nooit 100% zeker. Dus ook niet of de ander het nooit zou doen. Voorwaarde is dus wel dat er in principe geen 'opzet' bijzit. TS is dus een slecht voorbeeld want zij had al 10000x kunnen bedenken te stoppen. Verder gebruikte ze het drank excuus, en volgens mij kan het alleen maar weer 'goed' komen als iemand direct verteld wat er gebeurd is en door eigen schaamte en schuldgevoel veroorzaakt door het besef van pijndoen van geliefde, oprechte spijt toont zonder daar enige vorm van "maar" bij te stellen. Met andere woorden, als er gezopen is, prima, maar als je komt janken van 'ja maar ik was dronken' dan trap ik je der mooi wel uit. Niet als je, eenmaal weer nuchter, je complete fout toegeeft.

Door zon 'fout' wordt natuurlijk het vertrouwen beschadigd, maar dit moet zeker goed kunnen komen als iemand oprecht is en je relatie wel wat kan hebben. Je gaat dan uiteindelijk samen door een (diep) dal en áls je daar door inzet samen weer bovenop komt ben je samen een stuk sterker. Daarmee wil ik niet zeggen: ga alsjeblieft vreemd want dan kun je samen beter worden uiteindelijk, want das bullshit.

Hoop dat je een beetje mijn punt begrijpt. Ik wil je niet overhalen naar mijn standpunt, en geloof ook niet dat jij dat wilt, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie.
  maandag 25 augustus 2008 @ 00:01:57 #230
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61099518
Ik moet er eigenlijk nog bijzeggen dat het er wel aan ligt hoe lang je bij elkaar bent.
Als je 10 jaar bij elkaar bent ben je naar mijn mening niet goed bezig om dat allemaal weg te gooien door 1 zoen. Probeer er iig overheen te komen.
pi_61099647
Ach ik heb ook niet alles opgebiecht wat me op feestjes zoal overkomen is.
Het is maar net hoe je er met omgaat, je kunt overal wel een drama van maken, heb me ook weleens laten pijpen op een ruig feestje.
Ga ik echt de volgende dag niet opbiechten.
pi_61100108
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:06 schreef kraakschandaal het volgende:
Ach ik heb ook niet alles opgebiecht wat me op feestjes zoal overkomen is.
Het is maar net hoe je er met omgaat, je kunt overal wel een drama van maken, heb me ook weleens laten pijpen op een ruig feestje.
Ga ik echt de volgende dag niet opbiechten.
Jouw vriendin boft maar
Toegang is geen open deur.
pi_61100161
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:22 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Jouw vriendin boft maar
Die is ook weleens op een feestje geweest.
  maandag 25 augustus 2008 @ 00:28:32 #234
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61100240
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef de_priester het volgende:

[..]

Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.

En dat is gek omdat ik natuurlijk al 2x dat heb meegemaakt en ze daarna voor geen cent meer vertrouwde. Echter... Toen werd het geheel ook gebaggatelliseerd door hun kant, waardoor het uiteindelijk helemaal nooit meer goed gaat komen natuurlijk. Ik wilde wel kijken of er nog door wat moeite weer wat moois van te maken was, maar dat kon niet op die manier. Ik denk echter nog steeds dat als je een goeie relatie hebt er nog steeds enige kans is tot een slippertje. En hoewel ik zelf zeg: dat zou ik nooit doen! weet je het uiteindelijk nooit 100% zeker. Dus ook niet of de ander het nooit zou doen. Voorwaarde is dus wel dat er in principe geen 'opzet' bijzit. TS is dus een slecht voorbeeld want zij had al 10000x kunnen bedenken te stoppen. Verder gebruikte ze het drank excuus, en volgens mij kan het alleen maar weer 'goed' komen als iemand direct verteld wat er gebeurd is en door eigen schaamte en schuldgevoel veroorzaakt door het besef van pijndoen van geliefde, oprechte spijt toont zonder daar enige vorm van "maar" bij te stellen. Met andere woorden, als er gezopen is, prima, maar als je komt janken van 'ja maar ik was dronken' dan trap ik je der mooi wel uit. Niet als je, eenmaal weer nuchter, je complete fout toegeeft.

Door zon 'fout' wordt natuurlijk het vertrouwen beschadigd, maar dit moet zeker goed kunnen komen als iemand oprecht is en je relatie wel wat kan hebben. Je gaat dan uiteindelijk samen door een (diep) dal en áls je daar door inzet samen weer bovenop komt ben je samen een stuk sterker. Daarmee wil ik niet zeggen: ga alsjeblieft vreemd want dan kun je samen beter worden uiteindelijk, want das bullshit.

Hoop dat je een beetje mijn punt begrijpt. Ik wil je niet overhalen naar mijn standpunt, en geloof ook niet dat jij dat wilt, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie.
Ik snap je punt, en ik begrijp ook waarom sommige mensen niet zomaar hun relatie beeindigen na 1 foutje....

... alleen IK ben anders. IK weet van mezelf dat de relatie dan gewoon OVER is. Als zij zoiets flikt (per ongeluk/expres/whatever), dan is het gewoon voorbij. Het vertrouwen is weg, je walgt wanneer je de ander ziet, hoort, aan haar denkt, etc. Koffers pakken, paspoort en geld op zak, en de deur achter je dichttrekken en 'tot nooit meer ziens'.

Zo denk ik er NU over. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren wanneer er kinderen in het spel zijn enzo. Ik ben wel iemand die niet echt veel 'ankers' heeft, dus in principe kan ik zonder problemen aan de andere kant van de wereld onder een compleet andere naam een nieuw leven opbouwen zonder veel mensen te missen. Waarschijnlijk zou dat voor mij dan de ideale oplossing zijn: je straft je partner door spoorloos te verdwijnen, en je begint ergens anders gewoon 'vers' en opnieuw. Maar ik ben dan ook van nature een redelijke 'einzelganger' dus ik snap dat het voor 99% van de mensen anders/moeilijker ligt.

1 ding is wel 100% zeker. De relatie is na zoiets gewoon over. Ongeacht mijn gevoelens, mijn emoties, mijn wensen, etc... maar ik verlaag me niet dusdanig dat ik haar terug zou nemen. Dat heeft ook niets met 'willen' te maken, maar ik ken mezelf redelijk goed, en dat KAN ik ook gewoon niet. Als het vertrouwen 1 maal is geschonden, dan verdwijnen zulke personen ook eigenlijk altijd voorgoed uit mijn leven.
pi_61100249
Wat ongelooflijk dom van TS, niet opbiechten en je leeft je hele leven met schuld en als het uitkomt zeker ruzie of opbiechten en geen misschien relatie meer.

Tja dat is een rotsituatie he.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61100329
Naieve mensen die dingen recht lullen wat krom is
pi_61100377
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef heksehiel het volgende:
Naieve mensen die dingen recht lullen wat krom is
Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.
pi_61100395
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.
Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.
pi_61100553
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.
Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 00:41:49 ]
pi_61100595
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.
Jij komt er wel met je positieve instelling
pi_61100703
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Die is ook weleens op een feestje geweest.
Open relatie?
pi_61100837
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:49 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Open relatie?
Nee, een begrijpende. Duurt ook al wat langer en dan gaan er weleens wat dingen mis.
pi_61100960
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Nee, een begrijpende. Duurt ook al wat langer en dan gaan er weleens wat dingen mis.
Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.
pi_61101059
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 01:07 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.
Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
pi_61101135
Er kan natuurlijk wat misgaan, qua zoenen en dat je mee laat slepen door het moment en blablabla. Maar als je al een rotgevoel hebt na het zoenen en "zijn broek valt opeens uit en je struikelt zo met je mond over zijn piem0l", dan vind ik dat toch een heel ander verhaal.

Ik zeg opbiechten. Je hebt de ballen gehad om het te doen, nu moet je ook een wijf zijn om er eerlijk over te kunnen praten.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_61101154
En die gozert zit daarop te wachten, zo'n bekentenis.
pi_61101176
Ieder dag biefstuk gaat ook vervelen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61102308
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
Wat een moralistisch gedoe weer.

Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
Conclusie: In alle landen gaat men vreemd, maar men gaat er anders mee om.
In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.
Rusland: Ja, we gaan vreemd, en wat dan nog? Is dat een probleem dan?

Onze moraal lijkt veel op die van Amerika.
Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.

Mijn reacties op twee dingen die je het vaakst hoort:
- eerlijkheid. Binnen een relatie vertel je alles.
Bull-shit. Hoe oud ben je als je dat zegt, 14? Alles, kom op zeg.
Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.

- Hij verdient het om het te weten.
Ja, in principe wel.
Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
Je kunt wel cynisch doen, maar ze is daar wél van overtuigd.
En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
Je kunt het beeld niet neutraal of volledig overbrengen.
Dus kun je prima besluiten om het dan maar niet over te brengen.
Sorry hoor maar ik vind dit erg slap gelul. Je bent een man, waar is je ruggengraat?

Ten eerste noem je allemaal landen op om zo te vertellen hoe ze omgaan met vreemdgaan.
We leven niet in Amerika, Iraq noch in Rusland, we leven hier, in Nederland.

Wat ze daar doen valt niet te vergelijken met hier, iemand dood stenigen en martelen in concentratiekampen is daar ook een hedendaagse bezigheid, wellicht dat dit iets zegt over het niveau van de samenleving daar.

Het heeft helemaal niets met eerlijkheid te maken. Het heeft te maken met openheid en verantwoordelijkheid te nemen voor je daden. In een relatie moet toch alles bespreekbaar zijn? Ik begrijp echt niet waarom je niet gewoon je mening verteld, wat is er mis mee als een man terwijl hij in een relatie zit aan andere vrouwen denkt of porno kijkt? Dat is toch een heel natuurlijk verschijnsel? Ookal is het haar zus? Als je vind dat ze te dik is of geen mooie kleding draagt kun je dat best subtiel brengen. Je hebt je mond immers niet voor niets gekregen. Dat jij zo met niemand in openheid omgaat is jou probleem, maar dan moet je niet denken dat iedereen denkt zoals jij denkt en iedereen is zoals jij bent.

Uiteraard kun je besluiten het niet te vertellen. Wil jij altijd schone schijn en in een illusie leven? Verzwijg dan maar lekker alles voor iedereen om je heen. Veel succes in je relaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 06:54:18 ]
pi_61103539
Je bent het hem eigenlijk wel schuldig om te vertellen voordat je samen een huis koopt en aan kinderen begint. Kom gewoon voor je fouten uit, niet uit schuldgevoel, maar omdat hij het dient te weten. En wees eerlijk over je fout, geen halve verhalen.
Ik geloof dat in bijna elke lange relatie zo'n fout een keer voor kan komen. Het zijn inderdaad geen maandelange geheime afspraakjes etc. , maar dan moet je het wel gelijk vertellen. Anders is het hetzelfde, je verzwijgt iets voor hem.
Sweet and innocent...
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:36:33 #250
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61103640
Dus om een kort verhaal heel lang te maken,
TS vraagt zich af of het een briljant plan is om haar partner te vertellen dat ze vrijwillig iemand anders' schwanz in d'r mond heeft genomen ?

Hmmm, da's een moeilijke vraag
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')