Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef Valkire het volgende:
Een biertje vind ik wel lekker als het warm weer is,
Een wijntje (rood) is heerlijk bij eten.
En drambuie is gewoon lekker![]()
[ afbeelding ]
Whiskey komt niet uit Schotlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je durft wel heel wat te beweren.
En waarom on the rocks? echte mannen drinken het zonder ijs in een normaal whisky glas.
Domme vraag misschien, maar wat is het verschil?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Whiskey komt niet uit Schotland. Whisky is Schots.
Maar je hoort het ook gewoon op kamertemperatuur te drinken, uit een whiskyglas.
Whiskeys komen uit Ierland en USA. Whisky komt uit Canada en Schotland. Staat ook op Wiki volgens mij. Maar waarom het precies is, weet ik niet.. Ik ben bezig me te verdiepen in whiskyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar wat is het verschil?
Ah okequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Whiskeys komen uit Ierland en USA. Whisky komt uit Canada en Schotland. Staat ook op Wiki volgens mij. Maar waarom het precies is, weet ik niet.. Ik ben bezig me te verdiepen in whisky. Heb een boekje over een shitload verschillende whisky's, over smaak en afkomst enzo.
Even een whiskytje achterover tikken terwijl je een chick staat te schurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whiskey in een discotheekDat is sowieso belachelijk. Whiskey drinkt men met vrienden, whiskey drinkt men in een rustig café, whiskey drinkt men onderwijl een intellectuele discussie, whiskey luistert men uitsluitend met blues.
Whiskey in een discotheekNogmaals
Ik weet dat Whisky Schots is en Whiskey niet. Maar er zijn ook whiskey's als Jameson, Bushmills en Stranahan's. Drink deze en zeg nog eens dat whiskey niet tof is en whisky wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Whiskey komt niet uit Schotland. Whisky is Schots.
Maar je hoort het ook gewoon op kamertemperatuur te drinken, uit een whiskyglas.
Je drinkt het dus liever verdund?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind 't met ijs lekkerder, dan zonder. Vandaar on the rocks. Zo moeilijk was het niet toch?
Zo baas ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Even een whiskytje achterover tikken terwijl je een chick staat te schuren!
Als jij het verdund wilt noemen, is mijn antwoord ja. Ergo: ik vind het lekkerder met ijsklontjes. Snap?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je drinkt het dus liever verdund?
Klopt niet, een keer een biertje is voor een volwassene helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
van bier krijg je kanker.
Van al het andere ook!
Dat en Jackie Daniels met ijs is the bomb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Whisky-cola kan wel, zolang je maar Red Label doet. Elk ander is verkrachting van dezen.
Ook voor het verkeerd spellen van Whiskyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Valkire het volgende:
Whiskey en ijs, in sommige landen word je daarvoor gestenigd.
Maar goed dat ik het niet verkeerd heb geschreven dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook voor het verkeerd spellen van Whisky
Ik bedoel dat je in schotland gestendigd wordt als je Whiskey schrijft, en in Ierland als je het als Whisky schrijft. Ik weet dat er twee spellingen zijn en dat beide landen menen 't goedje uitgevonden te hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:11 schreef Valkire het volgende:
Maar goed dat ik het niet verkeerd heb schreven dan.
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je in schotland gestendigd wordt als je Whiskey schrijft, en in Ierland als je het als Whisky schrijft. Ik weet dat er twee spellingen zijn en dat beide landen menen 't goedje uitgevonden te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |