[X] voor je naam uit restecp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
R.I.P.
Ja, daarom hou ik meer van feestjes en dan drink ik een (halve) fles drank van tevoren. Maar ik heb het afgelopen jaar wat zuiniger aan moeten doen, omdat ik op vakantie zou gaan met vrienden. En blowen kost ook veel geld.. Kortom, mijn geld wordt voornamelijk gestoken in genotsmiddelen. Mijn ouders betalen de restquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je zo graag dronken bent kan je er toch wel een beetje moeite voor doen?
Dus ik moet elke nacht met zakjes coke op de straathoek staan om het me te kunnen veroorloven terwijl bij jou je ouders gewoon een groot deel betalen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik meer van feestjes en dan drink ik een (halve) fles drank van tevoren. Maar ik heb het afgelopen jaar wat zuiniger aan moeten doen, omdat ik op vakantie zou gaan met vrienden. En blowen kost ook veel geld.. Kortom, mijn geld wordt voornamelijk gestoken in genotsmiddelen. Mijn ouders betalen de rest
Juist, dus ook straks mijn kamer en studiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus ik moet elke nacht met zakjes coke op de straathoek staan om het me te kunnen veroorloven terwijl bij jou je ouders gewoon een groot deel betalen?!
Hij had het over sterke drank, geen likeurtjes.quote:
Inderdaad. Ze kwamen er al snel achter dat een bierfust rollen veel efficienter was dan het achter je aan slepen, en zo is het wiel uitgevondenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef Megumi het volgende:
Bier is een van de oudste en beste uitvindingen uit de menselijke wereldgeschiedenis. En heeft zelfs tot de uitvinding van het wiel geleid.
Juistem. En wodkaquote:
waar haal je datquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedkope halve liters of rum/cola!
Whiskey in een discotheekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Beetje met een klein glas met whiskey in de discotheek gaan staan.
Met een zure bek je slokjes wegtikken.
Gewoon bier joh.
Je vergeet nog: Whiskey bij een kampvuur in de tuin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
Whiskey in een discotheekDat is sowieso belachelijk. Whiskey drinkt men met vrienden, whiskey drinkt men in een rustig café, whiskey drinkt men onderwijl een intellectuele discussie, whiskey luistert men uitsluitend met blues.
Whiskey in een discotheekNogmaals
Whisky-cola kan wel, zolang je maar Red Label doet. Elk ander is verkrachting van dezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whiskey in een discotheekDat is sowieso belachelijk. Whiskey drinkt men met vrienden, whiskey drinkt men in een rustig café, whiskey drinkt men onderwijl een intellectuele discussie, whiskey luistert men uitsluitend met blues.
Lauwe whiskey in omgespoelde, plastic Spa Rood flesjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog: Whiskey bij een kampvuur in de tuin.
In de tuin, dus whiskey uit de koelkast in een echt glas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:26 schreef Lyzio het volgende:
Lauwe whiskey in omgespoelde, plastic Spa Rood flesjes
Zo'n mooi glas van kristalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de tuin, dus whiskey uit de koelkast in een echt glas.
Whiskey is zooi, whisky niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je durft wel heel wat te beweren.quote:
En NIET uit de koelkastquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je durft wel heel wat te beweren.
En waarom on the rocks? echte mannen drinken het zonder ijs in een normaal whisky glas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |