Logisch als je er 75% cola doorheenflikkertquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen worden niet dronken.
aha, eentje die smaakt naar kokos voor de vrouwen (ik drink pineapple nog vrouwelijker natuurlijk)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met het verschil dat het één een wijvendrank is, en het andere een piratendrank
gok eens wat stoerder is?
Waarom probeer je je homoseksuele gewoontes aan me op te dringen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Logisch als je er 75% cola doorheenflikkert
Ehr.. dat is geen marsepein, dat is suiker/karamel. Dat marsepein daar ook van gemaakt is, kan ik ook niks aan doen. Meer Colonization spelen, dan weet je waar rum vandaan komtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
aha, eentje die smaakt naar kokos voor de vrouwen (ik drink pineapple nog vrouwelijker natuurlijk)
en eentje voor de mannen die naar marsepijn smaakt dus?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Logisch als je er 75% cola doorheenflikkert
Echte mannen worden juist wel dronken, echte mannen kotsen niet. Dat bedoelde je misschien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen worden niet dronken.
Mensen die dronken zijn stoer vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte mannen worden juist wel dronken, echte mannen kotsen niet. Dat bedoelde je misschien.
Ik ben niet zo veel dronken, daar moet ik teveel voor zuipen. Maar als er onbeperkt gezopen kan worden, ga ik ervoor jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mensen die dronken zijn stoer vinden
echte mannen durven gewoon een marsepijndrankje te drinkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. dat is geen marsepein, dat is suiker/karamel. Dat marsepein daar ook van gemaakt is, kan ik ook niks aan doen. Meer Colonization spelen, dan weet je waar rum vandaan komt
Helemaal eensch! stelletje pussies die bierdrinkers, hebben geen euro's voor sterke drank dus kope ze maar bierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
Bier is voor mietjes die niet tegen sterke drank kunnen.
Bespreek.
Pardon? Jij bent degene die geen bier drinkt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer je je homoseksuele gewoontes aan me op te dringen?
Dit stel ik niet op prijs.
Conclusie, arme sloeber.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel dronken, daar moet ik teveel voor zuipen. Maar als er onbeperkt gezopen kan worden, ga ik ervoor ja
JOH? Meen je dat? Captain obviousquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee ....., je moet die drank ook puur drinken
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel dronken, daar moet ik teveel voor zuipen. Maar als er onbeperkt gezopen kan worden, ga ik ervoor ja
Jack is voor paupers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef _GdR_ het volgende:
jack-cola is oke.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben pas echt een loser. Ik lust geen drank boven de 20% tenzij ik al flink gesmeerd ben met mixjes of bier.
Toch ben ik baas, want ik ben een echte bierkenner.
Try me. Doordat ik nauwelijks sterke drank drink (alleen SoCo's), en veel verschillende bieren ECHT proef, en daar ook de tijd voor heb omdat ik niet mij hoef te verdiepen in whiskey soorten, ken ik veel bieren, en weet ik er veel vanaf.quote:
Uuhm nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] PAUPER ALERT!!! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |