erhh..quote:
En dat kan maar 1 reden hebben. Echte kerels drinken whiskey/whisky en bier. Punt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jong Vuilak, Chriz2k prefereert de echte dranken boven bier.
Bier neutraliseert de sterke drank, beetje een laffe tussenweg dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef DuTank het volgende:
Mietjes kiezen tussen bier of sterke drank. Echte mannen drinken alles door elkaar.
You just have been fritzinated. You fail. Meerderheid is ook tegen je stelling. Whiskey cola voor jouquote:
Jij bent gewoon een slap aftrekselquote:
Als ik heel veel medestanders had gewild had ik het topic niet geopend hè, bitchboy.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:56 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
You just have been fritzinated. You fail. Meerderheid is ook tegen je stelling. Whiskey cola voor jou(met cola omdat puur natuurlijk vies is he sissyboy)
Echte mannen worden niet dronken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Stoer zeg, dronken worden.
Geniet, maar met mate.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Nee het is niet stoer, maar soms wel leuk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Met het verschil dat het één een wijvendrank is, en het andere een piratendrankquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink malibu, das ook een rum!
nee
Hahah jaa, ik kom me huis nooit uit. Wat een dijenkletser. Jij ben echt grappig manquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik heel veel medestanders had gewild had ik het topic niet geopend hè, bitchboy.
Jij bent überhaupt een faler aangezien je het huis niet uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |