Dus je zit hier mensen te bekritiseren om hun voorkeur qua vrouwen, maar zelf heb je een zanger van een boyband in je avatar staan. Da's potverdorie een hoop zelfvertrouwen.quote:
Euhm, daar begon het mee. Kijk, praat mee als je het kan volgen en stfu anders, serieus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het alleen daarom zou gaan.
Maar als het er dus niet om zou gaan zou t bij jou wel uitmaken?
Sterke analyse.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je zit hier mensen te bekritiseren om hun voorkeur qua vrouwen, maar zelf heb je een zanger van een boyband in je avatar staan. Da's potverdorie een hoop zelfvertrouwen.
Mijn allereerste vriendinntje/sekspartner was 14 gekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ach je komt er vanzelf wel achter. Ik heb wel eens 15 minuten zitten wachten omdat het zo een pijn deed. En dan weer een paar milimeter erin, en het doet weer pijn. Kloten met glijmiddel. No thanks.
De mensen die mij hierom uitlachen, daarvan kan ik verzekeren dat ze nooit een jong meisje hebben gehad. OF ze hebben echt een slet gehad.
Dus je loopt de hele tijd te verkondigen dat een vrouw voor jou een volle kont en borsten moet hebben terwijl je vriendin daar niet eens aan voldoet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:14 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euhm, daar begon het mee. Kijk, praat mee als je het kan volgen en stfu anders, serieus.
En nee, het maakt bij mij niet uit. Mijn vriendin, heeft ook geen grote tieten (B 75), en geen volle kont (klein handje vol, ik heb helaas grote handen), maar heeft een heel lief gezicht, mooi slank lichaam en een heel goed karakter.
En hou oud was jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Mijn allereerste vriendinntje/sekspartner was 14 gek. Geloof me hij kwam er helemaal in, en ik ben gemiddeld geschapen.
Alsjeblieft zeg. Strakheid hangt niet af van leeftijd of ervaring.
FAIL.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus je loopt de hele tijd te verkondigen dat een vrouw voor jou een volle kont en borsten moet hebben terwijl je vriendin daar niet eens aan voldoet..
Nou wat loop je dan te janken dat minderjarige niet vol zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:14 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euhm, daar begon het mee. Kijk, praat mee als je het kan volgen en stfu anders, serieus.
En nee, het maakt bij mij niet uit. Mijn vriendin, heeft ook geen grote tieten (B 75), en geen volle kont (klein handje vol, ik heb helaas grote handen), maar heeft een heel lief gezicht, mooi slank lichaam en een heel goed karakter.
Maar dat is het. Het is mijn vriendin, niet alleen een neukobject.
Kuchbackstreetboyplaatjekuchquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Objectief als ik kan zijn, heeft nog geen 1 iemand mij kunnen aanspreken op dingen die niet klopten.
Nee hoor, waar precies spreek ik mezelf tegen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou wat loop je dan te janken dat minderjarige niet vol zijnJe spreekt jezelf wel erg tegen eh
Nee, seks en jezelf seksueel aangetrokken voelen tot het lichaam van je partner is totaal niet belangrijk in een relatiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:19 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
FAIL.
Als ik puur wil neuken, want daar ging het over (players), dan zoek ik idd iemand met een vol lichaam. Aangezien ik in een relatie meer zoek, zijn eerder genoemde criterea niet van belang. Zou leuk zijn maar niet doorslaggevend.
Maargoed, wat weet jij ook van relaties of van players he
Dat was alleen omdat mijn zelfvertrouwen zo groot is toch? En dat kloptquote:
Jij maakt er zelf van dat het om een neukertje gingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee hoor, waar precies spreek ik mezelf tegen?
Hou er rekening mee dat een neukertje en een relatie 2 verschillende dingen zijn. Daarnaast is mijn vriendin niet minderjarig maar 21
Wie zegt dat ik me seksueel niet aangetrokken voel tot mijn vriendin? Ze heeft een mooi lichaam, niks mis mee, ik heb het liever alleen wat voller. Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, seks en jezelf seksueel aangetrokken voelen tot het lichaam van je partner is totaal niet belangrijk in een relatie.
noem het wat je wilt, ik vind het tamelijk dubieus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:21 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat mijn zelfvertrouwen zo groot is toch? En dat klopt
Maar het is wel verkeerd als anderen het wat minder vol willen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me seksueel niet aangetrokken voel tot mijn vriendin? Ze heeft een mooi lichaam, niks mis mee, ik heb het liever alleen wat voller. Niks mis mee toch?
15quote:
Wat voor een mongool ben jij ook dat jij die post in zijn geheel serieus hebt genomen.quote:Strakheid hangt wel degelijk af van leeftijd volgens jou, want dat noemde jij een pluspunt bij jonge meisjes. 3e keer dat je je tegen spreekt
Nee de uitspraak: Als ze 14 is krijg ik hem voor de helft er maar in. Is ook echt op waarheid gebaseerd en klopt ook wetenschappelijk.quote:Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat ik inderdaad gelijk had, en jullie maar internethelden zijn. Objectief als ik kan zijn, heeft nog geen 1 iemand mij kunnen aanspreken op dingen die niet klopten.
Kut voor je. Het feit dat je zo lang gaat wachten en alleen wilt neuken zegt genoeg over je seksuele ervaring.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ach je komt er vanzelf wel achter. Ik heb wel eens 15 minuten zitten wachten omdat het zo een pijn deed. En dan weer een paar milimeter erin, en het doet weer pijn. Kloten met glijmiddel. No thanks.
De mensen die mij hierom uitlachen, daarvan kan ik verzekeren dat ze nooit een jong meisje hebben gehad. OF ze hebben echt een slet gehad.
Nee hoor. Player > neukertje, logisch gevolg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij maakt er zelf van dat het om een neukertje ging
Dus jij hebt liever vrouwen die volgens de wet volwassen zijn, maar wel een kinderlichaam hebben? Omg
Dat deed ik, en daarom wachtte ik. Het was aangenaam voor haar juist omdat ik haar geen pijn deed en op haar tempo ging en niet op het mijne.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Kut voor je. Het feit dat je zo lang gaat wachten en alleen wilt neuken zegt genoeg over je seksuele ervaring.Het was een stuk makkelijker gegaan als je het voor haar ook aangenaam had gemaakt. Maar blijkbaar ben je daar te incapabel voor.
Het feit dat je je vriendin had afgewezen als ze slechts een onenightstand was geweest zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me seksueel niet aangetrokken voel tot mijn vriendin? Ze heeft een mooi lichaam, niks mis mee, ik heb het liever alleen wat voller. Niks mis mee toch?
Ik doel juist niet op penetratie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat deed ik, en daarom wachtte ik. Het was aangenaam voor haar juist omdat ik haar geen pijn deed en op haar tempo ging en niet op het mijne.
Maar probeer het gerust nog een keer![]()
Volgens jou zou een minderjarige niet aantrekkelijk zijn omdat ze minder vol waren. Waar je dus zegt dat het een kinderlichaam is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee hoor. Player > neukertje, logisch gevolg.
Waarom leg je mij woorden in de mond? Waar precies heb ik gezegd dat ze een kinderlichaam heeft.
Wel triest eigenlijk. 4 tegen 1 en ik lul ze er allemaal uit, ze moeten dingen verzinnen die ik niet gezegd heb om mij te raken
Gek he, dat zoiets zonder problemen gaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef Paramnesia het volgende:
15
Aah het aloude "Mijn post was niet serieus". Gast je hebt nu COMPLEET afgedaan. Ik heb elke reactie tot op de letter afgebroken van je. Serieus, volg je eigen advies opquote:Wat voor een mongool ben jij ook dat jij die post in zijn geheel serieus hebt genomen.
Wacht wacht dingen als:Als je het goed aanpakt valt er nog geld uit te krijgen Als je ze opzet tegen hun ouders, bij jij diegene bij wie ze als enige terecht kan. Loyaliteit tot de max. Dingen als: Jaa schat 2 minuten is heel normaal. Vallen heel lang vol te houden.
Zouden toch een verdomd goede hint moeten zijn dat de post op sarcasme en zelfspot is gebaseerd. Ben je nou zo een autist dat je dat zelfs niet doorhebt?
Nee gebasseerd op mijn ervaring. Waarom denk je dat ik ze liever ouder heb?quote:Nee de uitspraak: Als ze 14 is krijg ik hem voor de helft er maar in. Is ook echt op waarheid gebaseerd en klopt ook wetenschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |