Oh godquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja vast, maar het is niet mijn ding. Ik heb ze liever wat meer ervaren. Op 14 kunnen ze ook niet veel hebben. Dan kom ik er maar tot de helft in. Nou leuk zeg
Zeg ik dat het vies is? Ik zeg dat het niet mijn ding en inderdaad. Als je haar naakt ziet dan is zij gewoon erg mager. Geen kont, geen borsten. Waarom neem jij gewoon niet gelijk een kerel?quote:
AHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef Fritztiaan het volgende:
Dan kom ik er maar tot de helft in.
Ten eerste ben ik geen player, en heb ik nooit beweert er een te zijn. Wat jij beschrijft is zeker geen player zijn, en ik kan zo zien dat je er nooit een bent geweest. Als je iedere week een nieuwe chick weet te hosselen ben je een player, dat heeft niks te maken met gevoel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wrong.
Players geven meisjes een gevoel. Een gevoel dat ze belangrijk zijn, ze speciaal zijn. Ze willen daarom veel bij jou zijn, totdat blijkt dat die lieve jongen een player is. Waarom denk je dat meisjes altijd zo tegen players zijn? ALs ze beide seks willen is er niks aan de hand toch? Maar het meisje verwacht ALTIJD meer.
JIj bent nu officieel door de mand gevallen "player"![]()
Wat jij doet is niet playen, dat zijn seksdates regelen. Logisch dat het dan vaak lukt omdat dat de meest kansloze mensen zijn
Dus als jij een vrouw tegen komt leuk koppie enzo, kan goed met haar praten. En uiteindelijk sex, zeg je "Nee sorry, je hebt geen borsten, dan kan ik net zo goed met een man in bed gaan liggen."?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zeg ik dat het vies is? Ik zeg dat het niet mijn ding en inderdaad. Als je haar naakt ziet dan is zij gewoon erg mager. Geen kont, geen borsten. Waarom neem jij gewoon niet gelijk een kerel?
Hoef je ook niet te doen alsof
Het was een voorbeeld, het is niet gelijk potentieel seksmateriaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zeg ik dat het vies is? Ik zeg dat het niet mijn ding en inderdaad. Als je haar naakt ziet dan is zij gewoon erg mager. Geen kont, geen borsten. Waarom neem jij gewoon niet gelijk een kerel?
Hoef je ook niet te doen alsof
Ik hou van jou. No homo. Maar echt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan kom ik er maar tot de helft in. Nou leuk zeg
Lief hè, af en toe laat hij heus wel doorschemeren dat hij er eigenlijk helemaal niet zoveel van afweetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik hou van jou. No homo. Maar echt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
oke hier gaan we dan:
Naief tot de max, je kan ze alles wijsmaken
Ik dacht dat jij dat iets voor losers vond? Jezelf tegenspreken gaat je niet geloofwaardiger maken
Je kan ze omvormen tot je eigen ideaalbeeld, naar jou waarden en normen
Tuurlijk, waarom omvormen, als je met minder moeite iemand kan krijgen die naar je ideaalbeeld voldoet
Geen gezeik van: Ik ben een vrouw, je mag me geen hoer noemen.
Nooit gehad, sommige woorden zelfs geil van zulke praat
Als je het goed aanpakt valt er nog geld uit te krijgen
Ik werk fulltime, denk je dat ik op 10 euro zit te wachten van een 14jarige?
Hoe jonger, hoe geiler. Onschuld is geilheid tot de max.
Persoonlijk, maar dit kan ik me voorstellen
Als je ze opzet tegen hun ouders, bij jij diegene bij wie ze als enige terecht kan. Loyaliteit tot de max.
Nee, loverboy to the max. Walgelijk gedrag.
Strakke kut.
True, maar deze kunnen het minste hebben
Dingen als: Jaa schat 2 minuten is heel normaal. Vallen heel lang vol te houden.
Sorry, maar na 2 minuten ben ik echt niet verzadigd. Het liefst rond de 30 a 45 minuten
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:07 schreef Buitendam het volgende:
Even tussendoor, als ik jou avatar goed bekijk hè..
[ afbeelding ]
Is dat er niet eentje van de backstreet boys?
Aah, spuit elf zegt eens watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lief hè, af en toe laat hij heus wel doorschemeren dat hij er eigenlijk helemaal niet zoveel van afweet.
Ach je komt er vanzelf wel achter. Ik heb wel eens 15 minuten zitten wachten omdat het zo een pijn deed. En dan weer een paar milimeter erin, en het doet weer pijn. Kloten met glijmiddel. No thanks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik hou van jou. No homo. Maar echt.
Het gaat er nu over of jailbait wel of niet neukbaar isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Dit topic is kankertriest geworden. Hoor ze een discussie hebben over wat een player isEn gaan claimen dat ze het zijn achter een beeldscherm
HAHAHA. Schitterend.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als jij een vrouw tegen komt leuk koppie enzo, kan goed met haar praten. En uiteindelijk sex, zeg je "Nee sorry, je hebt geen borsten, dan kan ik net zo goed met een man in bed gaan liggen."?
Nee tuurlijk niet, maar wat doet dat ertoe als je alleen wilt neuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als jij een vrouw tegen komt leuk koppie enzo, kan goed met haar praten. En uiteindelijk sex, zeg je "Nee sorry, je hebt geen borsten, dan kan ik net zo goed met een man in bed gaan liggen."?
Ik heb nergens gezegd dat het alleen daarom zou gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar wat doet dat ertoe als je alleen wilt neuken?
Zelfs als ik naar haar zou kijken, dan zou dat niet seksueel zijn, in de trant van: Zo die wil ik doorsmeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, het is niet gelijk potentieel seksmateriaal.
Jij zegt dat je niet naar meisjes kijkt en alleen naar vrouwen, ik vind het apart als je niet naar haar zou kijken als ze langs zou lopen op straat.
Kweenie zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:07 schreef Buitendam het volgende:
Even tussendoor, als ik je avatar goed bekijk hè..
[ afbeelding ]
Is dat er niet eentje van de backstreet boys?
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:43 schreef -moppie- het volgende:
Wijn is lekker, bier soms
en sterke drank is voor pubers of 40+ ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |