Omdat er geen reden is om te geilen op minderjarigen, maar dat snap jij later pas ben ik bangquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, het is een mening. Ga jij lekker plus- en minpunten opnoemen
Dat is jouw mening dat dat een nadeel isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is om te geilen op minderjarigen, maar dat snap jij later pas ben ik bang![]()
Ik noem het wel even voor je omdat ik het WEL weet:
+
Strak lichaam
Strak kutje
-
Absoluut geen ervaring
Omdat het kutje nauw is, kan je niet lekker doorpompen omdat je haar anders pijn doet.
Geen volle kont
Geen volle borsten
Nou wat een prestatie vriend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:45 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik ga niet meer naar discotheken omdat ik dat laten we zeggen 5 jaar constant heb gedaan. Ga nu gewoon naar kroegen, relaxed met maten, maar in de tijd dat ik uitging, had ik in ieder geval zeker 1x in de 2 a 3 weken een chickie geregeld.
quote:Reden dat ik hiermee gestopt ben is omdat ik gezien heb wat ik ooit eens bij zo een meisje heb aangericht. Ik walgde op dat moment van mijzelf. Geen 1nightstands meer, tenzij er duidelijke afspraken over zijn.
quote:Maargoed, ik heb voorlopig al 3 jaar met mijn sweetiedus dat gaat voorlopig helemaal niet gebeuren.
Dus als er zo'n lekkere jailbait aan je pik schuurt weiger jij het?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is om te geilen op minderjarigen, maar dat snap jij later pas ben ik bang![]()
Ik noem het wel even voor je omdat ik het WEL weet:
+
Strak lichaam
Strak kutje
-
Absoluut geen ervaring
Omdat het kutje nauw is, kan je niet lekker doorpompen omdat je haar anders pijn doet.
Geen volle kont
Geen volle borsten
Ohja, natuurlijk. Jullie zijn verkapte homo's en hebben liever iemand met 2 ruggen. Dom van mequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is jouw mening dat dat een nadeel is
Lol, begin jij nou niet over gevoelensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou wat een prestatie vriend.
[..]Dan ben je geen player maar een man die met valse gevoelens vrouwen probeert over te halen. Dat is geen player zijn, maar meer een scrub.
[..]
Oja alles wat niet vol is is gelijk helemaal plat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk. Jullie zijn verkapte homo's en hebben liever iemand met 2 ruggen. Dom van me
Als een minderjarig meisje geen volle tieten en borsten heeft dan is ze tegenwoordig beneden de 13 ofzo. Dat is voor niemand aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk. Jullie zijn verkapte homo's en hebben liever iemand met 2 ruggen. Dom van me
Ik heb mijn principes. Minimaal 20, en heel misschien 18.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dus als er zo'n lekkere jailbait aan je pik schuurt weiger jij het?
Ik doe alles van 16 tm 25 ofzo![]()
Dan waarom hebben ze het over 13 jarigen? Srsly get a cluequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als een minderjarig meisje geen volle tieten en borsten heeft dan is ze tegenwoordig beneden de 13 ofzo. Dat is voor niemand aantrekkelijk.
Maar 18 is toch onder de 20?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik heb mijn principes. Minimaal 20, en heel misschien 18.
Een echte player weet dat ook op anderen over te brengen. Dat het alleen voor de seks is. Meestal is dat bij elkaar duidelijk. Als jij bij een meisje een beeld van verliefdheid of leuk vinden van laat ontstaan doe je iets fout. Dan ben je geen player vriend dan ben je zo iemand die helemaal gaat opleuken, neukt en dan vaarwel ertegen zet. Dan ben je geen player maar loser.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:52 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Lol, begin jij nou niet over gevoelens. Wat ik deed was puur lust. Anderen hebben alleen verwachtingen.
Hahah een kinderlichaam vol? Kerel, de enige kinderen met een vol lichaam zijn varkensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja alles wat niet vol is is gelijk helemaal plat.
Bij jou is zeker ook alles wat niet wit is zwart?
14 jarig meisje kan uber geil zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan waarom hebben ze het over 13 jarigen? Srsly get a clue
Tip: Kom vaker buiten en aanschouw het met eigen ogen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hahah een kinderlichaam vol? Kerel, de enige kinderen met een vol lichaam zijn varkens
Ik vermoed dat jij dan ook iets ouder bent dan ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik heb mijn principes. Minimaal 20, en heel misschien 18.
Wrong.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een echte player weet dat ook op anderen over te brengen. Dat het alleen voor de seks is. Meestal is dat bij elkaar duidelijk. Als jij bij een meisje een beeld van verliefdheid of leuk vinden van laat ontstaan doe je iets fout. Dan ben je geen player vriend dan ben je zo iemand die helemaal gaat opleuken, neukt en dan vaarwel ertegen zet. Dan ben je geen player maar loser.
Hm? Ik zeg nergens dat een kinderlichaam vol is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hahah een kinderlichaam vol? Kerel, de enige kinderen met een vol lichaam zijn varkens
Ik kijk niet naar kinderen. Ik kijk naar echte vrouwen. Dat is wat ik aanschouwquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tip: Kom vaker buiten en aanschouw het met eigen ogen.
Ik wil deze op een tegeltje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:32 schreef Fritztiaan het volgende:
Kijk ik sta bij mijn maten bekend als player.
Doe dan de ava van hem erbij. Eigenlijk zou iemand er een photoshop van moeten makenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:59 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar kinderen. Ik kijk naar echte vrouwen. Dat is wat ik aanschouw
Ja vast, maar het is niet mijn ding. Ik heb ze liever wat meer ervaren. Op 14 kunnen ze ook niet veel hebben. Dan kom ik er maar tot de helft in. Nou leuk zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
14 jarig meisje kan uber geil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |