SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kruimels,
Scherpkoekje```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Een echte baas weet natuurlijk dat dit dus ammenooitniet gaat werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Ladidadida het volgende:
Vanavond laat naar bed, morgenvroeg om 8:00 de wekker, dan ben je morgenavond weer moe en is je ritme weer normaal.
Het leven is zo simpel
Ik zei niks over een wekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef Buschetta het volgende:
Een echte baas gooit elke dag zijn wekker kapot en heeft een speciaal mannetje die klokken koopt.
Dat is een veel voorkomend misverstand. Dat zijn geen echte bazen, maar een soort loser die we ''Wannabazen'' noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Een echte baas loopt met een homo heuptasje, heeft een matje en steekt een rode roos achter zijn linkeroor.
Mijn wekker is een hecht onderdeel van een compleet systeem der techniek wat ik liever niet elke dag stukgooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef Buschetta het volgende:
Een echte baas gooit elke dag zijn wekker kapot en heeft een speciaal mannetje die klokken koopt.
Die tijd is voor mij voorbijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef beverton het volgende:
een echte baas werkt natuurlijk ook in de lokale supermarkt waar hij met zijn gematte matties met een matje staat te dissen dat zijn deurmat langere haren heeft dan zijn collega
Ik zet mijn baas-sensors altijd uit als ik ga slapen. Een echte baas bepaalt zelf wanneer hij de tijd wil wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
Een echte baas weet altijd hoe laat het is, hij voelt de tijd aan je weet toch.
TS heeft een klok die werkt op een batterijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
UPDATE:
Ik heb mijn klok een batterijtje gevoerd en hij staat weer te spinnen zoals het hoort
Die van mij werkt tenminstequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
TS heeft een klok die werkt op een batterij
Ik zou hem Falcon Punchen. Dat is pas baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:52 schreef RSie het volgende:
Uitslapen op dagen met kloteweer is Baas!
Helaas pikt mijn baas dat niet en is hij me al sinds vanochtend 8:30 aan het bebazen!
Een echte baas bepaalt wat de tijd is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik zet mijn baas-sensors altijd uit als ik ga slapen. Een echte baas bepaalt zelf wanneer hij de tijd wil weten
Dat bedoel ik. Zo is het nu etenstijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een echte baas bepaalt wat de tijd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |